LatviešuEnglishEspañol

Hyundai i20 2012 1.4

Hyundai i20 2012 1.4 benzīns apraksts

Hečbeks Hyundai i20 2012 1.4 tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2014.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 100 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Hyundai i20 2012 - 2014 versija un griezes momentu 137 Nm (ņūtonmetri) pie 4200 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Hyundai i20 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.7 litri.

Hyundai i20 2012 1.4 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i20 2012 1.4 sasniedz 11.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 181 km/h.

Šī Hyundai i20 2012 1.4 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 6.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 45 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 900 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1040 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.3 litri uz 100 km, kas ir par 29% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i20 degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Hyundai i20 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Hyundai i20 2012 1.4 AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk (12.9 sekundēs), turklāt ir mazāk ekonomiska - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 1.1 litriem uz 100 km jeb 22 % lielāks - 6.0 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 1.2 litriem uz 100 km jeb 19 % lielāks - 7.5 litri uz 100 km.
Hyundai i20 1.4 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Hyundai i20 2012

Hyundai i20 2012 1.4 tehniskie dati

Modelis: Hyundai i20 1.4
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2012. janvāris ... 2014. janvāris 
Dzinējs: 1396 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 115 g/km
Jauda: 100 ZS pie 5500 apgr/min Griezes moments: 137 NM pie 4200 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 181 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 11.6 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.9 (kombinētais) 6.1 (pilsētā) 4.3 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 6.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 45 litri
Auto izmēri: 4.00m (garums) 1.71m (platums) 1.49m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri
Bagāžnieka tilpums: 295 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1060 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1565 kg

Hyundai i20 2012 1.4 dzinējs G4FA

Dzinēja tilpums 1396 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 77 mm
Virzuļa gājiens 75 mm
Kompresijas pakāpe 10.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 200 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Hyundai i20 2012 1.4 eļļas tips 0W-30, 5W-30
Eļļas tilpums 3.7 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 99 - 109 ZS pie 5500 apgr/min
Griezes moments 135 - 137 NM pie 4200 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2006
Ražošanas ilgums 18 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Kia Ceed Hyundai i30 Hyundai Accent Kia RIO

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Hyundai i20 hečbeka [2012 - 2014] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Hyundai i20 2012 1.1 CRDi Jan 2012 — Jan 2014

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.1 Dīzelis 75 ZS 3.2 l/100km Manuālā (6)
Hyundai i20 2012 1.2 Jan 2012 — Jan 2014

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 85 ZS 4.7 l/100km Manuālā (5)
Hyundai i20 2012 1.4 Jan 2012 — Jan 2014

Dinamiskākā versija - 100 km/h 11.6 sekundēs
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.4 Benzīns 100 ZS 4.9 l/100km Manuālā (6)
Hyundai i20 2012 1.4 Jan 2012 — Jan 2014

Jaudīgākā benzīna versija (100 ZS)
Vienīgā versija ar automātisko kārbu

1.4 Benzīns 100 ZS 6.0 l/100km Automāts (4)
Hyundai i20 2012 1.4 CRDi

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (90 ZS)

1.4 Dīzelis 90 ZS 4.1 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Hyundai i20 2012
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]