Hyundai i30 2011 1.4
Hyundai i30 2011 1.4 benzīns apraksts
Hečbeks Hyundai i30 2011 1.4 tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 100 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 137 Nm (ņūtonmetri) pie 4200 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i30 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.7 litri.
Hyundai i30 2011 1.4 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i30 2011 1.4 sasniedz 13.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 182 km/h.
Šī Hyundai i30 2011 1.4 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 880 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1080 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.3 litri uz 100 km, kas ir par 22% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i30 degvielas patēriņš.
Hyundai i30 drošība
Drošības testos Hyundai i30 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Hyundai i30 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 90 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 90 no 100, par gājēju aizsardzību Hyundai i30 saņēmis 67 no 100.
Hyundai i30 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.
Hyundai i30 2011 1.4 tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i30 1.4 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1396 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 100 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 137 NM pie 4200 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 182 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 (kombinētais) 7.9 (pilsētā) 4.9 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | ||
Auto izmēri: | 4.30m (garums) 1.78m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 378 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1316 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1820 kg |
Hyundai i30 2011 1.4 dzinējs G4FA
Dzinēja tilpums | 1396 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 75 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Hyundai i30 2011 1.4 eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 99 - 109 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 135 - 137 NM pie 4200 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 18 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Ceed Hyundai Accent Kia RIO Hyundai i20 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i30 hečbeka [2011 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i30 2012 1.4 Jan 2012 — Dec 2015 | 1.4 Benzīns | 100 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2012 1.4 CRDi Jan 2012 — Dec 2015 | 1.4 Dīzelis | 90 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2012 1.6 MPI Jan 2012 — Dec 2015 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2012 1.6 MPI Jan 2012 — Dec 2015 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (6) |
Hyundai i30 2012 1.6
Jan 2012 — Jan 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.9 sekundēs |
1.6 Benzīns | 135 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2012 1.6 Jan 2012 — Jan 2015 | 1.6 Benzīns | 135 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) |
Hyundai i30 2012 1.6 CRDi
Jan 2012 — Dec 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2012 1.6 CRDi Jan 2012 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (6) |
Hyundai i30 2012 1.6 CRDi
Jan 2012 — Jan 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (128 ZS) |
1.6 Dīzelis | 128 ZS | 3.7 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2012 1.6 CRDi
Jan 2012 — Jan 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (128 ZS) |
1.6 Dīzelis | 128 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (6) |
Hyundai i30 2011 1.8
Jaudīgākā benzīna versija (150 ZS) |
1.8 Benzīns | 150 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2011 1.8
Jaudīgākā benzīna versija (150 ZS) |
1.8 Benzīns | 150 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (6) |