Ford Focus 2011 1.6 EcoBoost
Ford Focus 2011 1.6 benzīns apraksts
Sedans Ford Focus 2011 1.6 EcoBoost tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2014.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 5700 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un BorgWarner KP39 turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Ford Focus 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.1 litri.
Ford Focus 2011 1.6 EcoBoost ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Ford Focus 2011 1.6 EcoBoost sasniedz 8.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 212 km/h.
Šī Ford Focus 2011 1.6 EcoBoost modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.2 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 880 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1100 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Ford degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.5 litri uz 100 km, kas ir par 21% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Ford Focus degvielas patēriņš.
Ford Focus drošība
Drošības testos Ford Focus ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Ford Focus saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 82 no 100, par gājēju aizsardzību Ford Focus saņēmis 72 no 100.
Ford Focus drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.
Ford Focus 2011 1.6 EcoBoost tehniskie dati
Modelis: | Ford Focus 1.6 EcoBoost | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2014. janvāris | ||
Dzinējs: | 1596 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 139 g/km |
Jauda: | 150 ZS pie 5700 apgr/min | Griezes moments: | 240 NM pie 1600 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 212 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 (kombinētais) 8.3 (pilsētā) 5.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.53m (garums) 1.82m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 475 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1900 kg |
Ford Focus 2011 1.6 EcoBoost dzinējs JQDA
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 1596 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 79 mm |
Virzuļa gājiens | 81.4 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Ford Focus 2011 1.6 EcoBoost eļļas tips | 5W-20 |
Eļļas tilpums | 4.1 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 5.5 litri |
Jauda | 150 ZS pie 5700 apgr/min |
Griezes moments | 240 NM pie 1600 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Ford C-Max Ford Tourneo |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Ford Focus sedana [2011 - 2014] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Ford Focus 2011 1.6 TI-VCT
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 105 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Focus 2011 1.6 TI-VCT
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 125 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Focus 2011 1.6 TI-VCT | 1.6 Benzīns | 125 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) |
Ford Focus 2011 1.6 EcoBoost | 1.6 Benzīns | 150 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 1.6 EcoBoost
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8 sekundēs |
1.6 Benzīns | 182 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 1.6 TDCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 95 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 1.6 TDCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 2.0i | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Focus 2011 2.0i | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) |
Ford Focus 2011 2.0 TDCi | 2.0 Dīzelis | 115 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (6) |
Ford Focus 2011 2.0 TDCi | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 2.0 TDCi | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (6) |
Ford Focus 2011 2.0 TDCi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Focus 2011 2.0 TDCi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (6) |