Kia Optima 2010 III 2.4i
Kia Optima 2010 2.4 benzīns apraksts
Sedans Kia Optima 2010 III 2.4i tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 180 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 231 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Kopumā uzticams un viegli apkalpojams motors ar pieejamām rezerves daļām. Motors nav ...
Šim Kia Optima 2.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
Kia Optima 2010 III 2.4i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Kia Optima 2010 III 2.4i sasniedz 9.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.
Šī Kia Optima 2010 III 2.4i modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.1 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Kia Optima 2010 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 11.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 860 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1120 kilometriem.
Kia Optima 2010 III 2.4i tehniskie dati
Modelis: | Kia Optima III 2.4i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 2359 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 180 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 231 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 210 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 (kombinētais) 11.4 (pilsētā) 6.2 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.85m (garums) 1.83m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 436 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1980 kg |
Kia Optima 2010 III 2.4i dzinējs Theta II (G4KE)
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Kopumā uzticams un viegli apkalpojams motors ar pieejamām rezerves daļām. Motors nav īpaši prasīgs pret degvielas kvalitāti. Lai gan ražotājs nav norādījis ķēdes maiņas intervālu, to vajadzētu mainīt pēc 100-150 tūkstošiem kilometru, pie šāda noskrējiena ķēde mēdz izstiepties un var pārlēkt. Katalizatora drupatas mēdz nonākt cilindros un izraisīt pastiprinātu dilšanu.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 2359 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 88 mm |
Virzuļa gājiens | 97 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 150 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Kia Optima 2010 III 2.4i eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 170 - 180 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 220 - 230 NM pie 4000 apgr/min |
Dzinēja ražotājs | Hyundai |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Hyundai Santa FE Kia Sportage Hyundai Sonata Hyundai Tucson Kia Sorento un 4 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Kia Optima sedana [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Kia Optima 2010 III 2.0i Jan 2010 — Jan 2013 | 2.0 Benzīns | 165 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) |
Kia Optima 2010 III 2.0i
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā versija |
2.0 Benzīns | 165 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (6) |
Kia Optima 2010 III 2.0T
Jan 2010 — Jan 2013 Jaudīgākā versija (274 ZS) |
2.0 Benzīns | 274 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (6) |
Kia Optima 2011 2.4 CVVT Jan 2011 — Dec 2011 | 2.4 Benzīns | 180 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) |
Kia Optima 2010 III 2.4i Jan 2010 — Jan 2013 | 2.4 Benzīns | 180 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (6) |
Kia Optima 2010 III 2.4 GDI Jan 2010 — Jan 2013 | 2.4 Benzīns | 201 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (6) |
Kia Optima 2011 2.4 GDI
Jan 2011 — Dec 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9 sekundēs |
2.4 Benzīns | 201 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (6) |