Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF
Peugeot 207 2009 1.6 dīzelis apraksts
Universāls Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 207 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.
Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF sasniedz 10.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 193 km/h.
Šī Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Peugeot 207 2009 - 2013 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1100 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1300 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.2 litri uz 100 km, kas ir par 16% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 207 degvielas patēriņš.
Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 207 SW 1.6 HDiF | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2009. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 120 g/km |
Jauda: | 110 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 240 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 193 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 (kombinētais) 5.8 (pilsētā) 3.8 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.16m (garums) 1.77m (platums) 1.51m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 337 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1258 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1758 kg |
Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF dzinējs DV6CTED
Dzinēja tilpums | 1560 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais) |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.25 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 5.6 litri |
Jauda | 112 - 115 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Citroen C3 Citroen C5 Citroen C4 Picasso un 10 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 207 universāla [2009 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 207 2009 SW 1.4
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Benzīns | 75 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2009 SW 1.4 VTi
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 95 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.6 sekundēs |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi
Jaudīgākā benzīna versija (120 ZS) |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 90 ZS | 5.0 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS) |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |