Peugeot 208 2012 GTi 1.6 THP
Peugeot 208 2012 1.6 benzīns apraksts
Hečbeks Peugeot 208 2012 GTi 1.6 THP tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 208 zirgspēku jaudu pie 5800 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 208 2012 - 2015 versija un griezes momentu 300 Nm (ņūtonmetri) pie 1700 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un BorgWarner K03 turbīna. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 160 000 līdz 270 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 208 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
Peugeot 208 2012 GTi 1.6 THP ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 208 2012 GTi 1.6 THP sasniedz 6.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 230 km/h.
Peugeot 208 2012 GTi 1.6 THP degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 6.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 920 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1080 kilometriem.
Peugeot 208 2012 GTi 1.6 THP tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 208 GTi 1.6 THP | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2015. decembris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 208 ZS pie 5800 apgr/min | Griezes moments: | 300 NM pie 1700 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 230 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.4 (kombinētais) 6.9 (pilsētā) 4.6 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 3.96m (garums) 1.83m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Klīrenss: | 100 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 285 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1076 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1650 kg |
Peugeot 208 2012 GTi 1.6 THP dzinējs EP6DTS 5FD (THP 208)
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 160 000 līdz 270 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 40 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 208 2012 GTi 1.6 THP eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 208 ZS pie 5800 apgr/min |
Griezes moments | 300 NM pie 1700 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Visas Peugeot 208 hečbeka [2012 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 208 2012 1.0 VTi
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 68 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 208 2012 1.2 VTi Jan 2012 — Jan 2015 | 1.2 Benzīns | 82 ZS | - | Manuālā (5) |
Peugeot 208 2012 1.4 VTi Jan 2012 — Jan 2015 | 1.4 Benzīns | 95 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 208 2012 1.4 HDi Jan 2012 — Jan 2015 | 1.4 Dīzelis | 68 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 208 2012 1.4 e-HDi
Jan 2012 — Jan 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 68 ZS | 3.4 l/100km | Automāts (5) |
Peugeot 208 2012 1.6 VTi Jan 2012 — Jan 2015 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 208 2012 1.6i Jan 2012 — Jan 2015 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 208 2013 GTI 1.6 THP Jan 2013 — Dec 2015 | 1.6 Benzīns | 200 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 208 2014 GTi 1.6 THP
Jan 2014 — Dec 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.5 sekundēs |
1.6 Benzīns | 208 ZS | 5.4 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 208 2012 1.6 e-HDi
Jan 2012 — Jan 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (92 ZS) |
1.6 Dīzelis | 92 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (5) |