Peugeot 301 2013 1.6 benzīns apraksts
Sedans Peugeot 301 2013 1.6 VTi Automatic tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2016.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 115 zirgspēku jaudu pie 6050 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 301 2013 - 2016 versija un griezes momentu 150 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 301 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
Peugeot 301 2013 1.6 VTi Automatic ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 301 2013 1.6 VTi Automatic sasniedz 10.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 188 km/h.
Šī Peugeot 301 2013 1.6 VTi Automatic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 680 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 880 kilometriem.
Peugeot 301 2013 1.6 VTi Automatic tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 301 1.6 VTi Automatic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2016. janvāris | ||
Dzinējs: | 1587 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 168 g/km |
Jauda: | 115 ZS pie 6050 apgr/min | Griezes moments: | 150 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 188 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 (kombinētais) 10.0 (pilsētā) 5.6 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.44m (garums) 1.75m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 506 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1332 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1524 kg |
Peugeot 301 2013 1.6 VTi Automatic dzinējs EC5
Dzinēja tilpums | 1587 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 78.5 mm |
Virzuļa gājiens | 82 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 120 000 km (noteiktais), 60 000 km (ieteicamais) |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 301 2013 1.6 VTi Automatic eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 115 ZS pie 6050 apgr/min |
Griezes moments | 150 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2010 |
Ražošanas ilgums | 14 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen C4 Citroen C-Elysee Peugeot 408 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Peugeot 301 sedana [2013 - 2016] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 301 2013 1.2 | 1.2 Benzīns | 72 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 301 2013 1.2 Automatic
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 72 ZS | 5.2 l/100km | Automāts (5) |
Peugeot 301 2013 1.6 VTi
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.4 sekundēs |
1.6 Benzīns | 115 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 301 2013 1.6 VTi Automatic
Jaudīgākā benzīna versija (115 ZS) |
1.6 Benzīns | 115 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 301 2013 1.6 HDi | 1.6 Dīzelis | 92 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |