Peugeot 308
Peugeot 308 tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Peugeot 308 paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Vai Peugeot 308 ir uzticams auto?
Peugeot 308 nav īpaši uzticams auto. Ikgadējās tehniskajās apskatēs 70% citu auto tiek konstatēts mazāk defektu nekā Peugeot 308.
Saskaņā ar šiem pārskatiem visaugstākie uzticamības rādītāji bija Peugeot 308 no 2014. līdz 2017 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 2008. līdz 2011 modeļa gadam, uzticamības rādītāji dažādām Peugeot 308 paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Pārsvarā Peugeot 308 tiek izmantoti motori ar siksnu, kas parasti tiek uzskatīti par mazāk uzticamiem, nekā motori ar ķēdi.
Atsauksmes par Peugeot 308
Kopā 11 atsauksmes par Peugeot 308
308 2012. 1.6 HDI pārnesumu kārba robots. Kad iegādājos auto, bija 156000 km nobraukums, pats nobraucu apm. tik pat. Tehniski auto, man ļoti patika. Eļļu es godavārds ne reizi neuzlēju, jo nevajadzēja, sprauslas nebija jāmaina, jo nebija problēmas. Varbūt tas tāpēc, ka ar auto braucu katru dienu vismaz 100km. Eļļu mainīju ik pa 15 t.km., lēju iekšā tikai Motul. Kvēlsveces arī nebija jāmaina, jo silts vai -25, leca kā pulkstenis. Mainīju vienreiz radiatoru pie 290000km, sāka tecēt, izmaksāja 120 euro, pie 240000km mazgāju kvēpu filtru 240euro, negriezu ārā, auto nedūmoja vispār, skatē atgāzes no 0.01 līdz 0,04, tas par visiem gadiem ņemts. Protams bremzes mainīju, vienreiz diskus, trīsreiz klučus, divreiz šarnīrus un vienreiz stabilizatora atsaiti. Aizmugurējos amortizatorus arī mainīju, to izdarīju pats, jo ļoti vienkārši. Tas arī viss ko esmu remontējis. Četras apskates Latvijā, visas pa nullēm. Kārba bija robots, vienīgais kas nepatika, kā pārslēdzās no pirmā uz otrā pārnesuma, likās ka pa daudz apgriezieni kamēr pārslēdzas, bet pēc tam slēdzās ļoti labi. Neteiktu, ka auto bija skaļš, pietiekami kluss. Gaita apmierināja ļoti labi. Patika, bagāžnieks šādam auto, jo no grīdas līdz griestiem diezgan augsts. Mani secinājumi, ļoti labs, ekonomisks auto. Tagad iekāpu Peugeot 508 sw, 2.0 dizelī 15 gada. Pagaidām viss ir ļoti labi, kādu laiku jāpabrauc, tad varēšu ko pastāstīt.
Īsti negatīvu neko nevaru pateikt, auto nekad nepievīla, bija tiešām uzticams.
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 150`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 870 € (ap 290 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts un ātrs auto. Teicama braukšanas stabilitāte uz dažādiem ceļa segumiem.
1. Dīlera solītie kombinētie 4.5 L / 100km šim modelim ir klaji meli. Braucot ar vieglu kāju, vidēji 6.4 apm var iebraukt. Uz trases nedaudz zem 5 litri, pie nosacījuma, ka ceļš līdzens, bez izteiktiem kāpumiem un pretvēju, pie 90 km/st kruīzā. Tiklīdz ātrāk, piecos litros neiebraukt.
2. Automātiskā kārba šim modelim konkrēti tracina. Pie straujāka manevra taisa neiedomājamu ´bedri´, kuras rezultātā bieži manevrs ir jāatceļ, jo situācija beigusies. Īpaši tas attiecas uz pilsētas režīmu.
Iegādes gads: | 2016 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 18`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.6 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts, ietilpīgs, ekonomisks, kamēr strādā.
Šī gada auto vajag ne tikai AdBlue pildīt, bet speciālu piedevu, kuru jāuzpilda pie dīlera. Piedeva maksā 100€/l, bet ar to vismaz var nobraukt ap 100 000 km. Bet tā ir vēl viena lieta, kas var nobrukt. Pērkot auto, salonā neviens neminēja par to.
Iegādes gads: | 2021 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 5`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.8 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1000 € |
Draugam šo auto neieteiktu
Lēts ekspluatācijā, uzticams. Piekare vienkāršas konstrukcijas, ja ir nedaudz sajēgas par auto uzbūvi, visus piekares remontus iespējams veikt mājas apstākļos (kā es to darīju). Nerūsē.
Pagaidām negatīva nav.
Iegādes gads: | 2012 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 145`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ikdienai normāls auto un, ja nebūtu minēto mīnusu tad vispār būtu super.
Cieta piekare, skaņas izolācija varētu būt labāka, derētu sestais ātrums
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 15`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 160 € (ap 160 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Laba vadāmība, aprīkojums.
Pārāk liels eļļas patēriņš, apmēram 1 litrs uz 2000 km.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 60`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 920 € (ap 460 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Vadība, komforts, dinamika.
Otrās rindas komforts gariem pasažieriem.
Iegādes gads: | 2019 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 38`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.2 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto