Peugeot 5008 2013 1.2 PureTech
Peugeot 5008 2013 1.2 benzīns apraksts
Minivens Peugeot 5008 2013 1.2 PureTech tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 130 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Garrett NGT1341LSZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās ...
Šim Peugeot 5008 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.
Peugeot 5008 2013 1.2 PureTech ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 5008 2013 1.2 PureTech sasniedz 10.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 199 km/h.
Šī Peugeot 5008 2013 1.2 PureTech degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 6.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1120 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1320 kilometriem.
Peugeot 5008 2013 1.2 PureTech tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 5008 1.2 PureTech | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Minivens | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2017. decembris | ||
Dzinējs: | 1199 cm3 Benzīns, 3 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 130 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 230 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 199 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 (kombinētais) 6.4 (pilsētā) 4.5 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.53m (garums) 1.89m (platums) 1.64m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 679 litri vai 194 litri versijai ar 7 sēdvietām | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1754 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2040 kg |
Peugeot 5008 2013 1.2 PureTech dzinējs EB2DTS
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas aksiālās nobīdes dēļ.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1199 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 3 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 90.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 180 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 5008 2013 1.2 PureTech eļļas tips | 0W-30 |
Eļļas tilpums | 3.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 130 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 230 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Opel Corsa Peugeot 308 Opel Combo Peugeot 3008 Citroen C4 un 12 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 5008 minivena [2013 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 5008 2014 1.2 PureTech
Jan 2014 — Dec 2017 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 130 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 5008 2013 1.6 Jan 2013 — Jan 2017 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 5008 2013 1.6
Jan 2013 — Jan 2017 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.7 sekundēs |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 5008 2013 1.6
Jan 2013 — Jan 2017 Jaudīgākā benzīna versija (156 ZS) |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.6 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 5008 2013 1.6 HDi Jan 2013 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | - | Manuālā (6) |
Peugeot 5008 2013 1.6 HDi Jan 2013 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | - | Manuālā (6) |
Peugeot 5008 2013 1.6 e-HDi
Jan 2013 — Jan 2017 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.2 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 5008 2014 1.6 BlueHDi
Jan 2014 — Dec 2017 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 120 ZS | 4.2 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 5008 2014 1.6 BlueHDi
Jan 2014 — Dec 2017 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 120 ZS | 4.2 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 5008 2013 2.0 HDi Jan 2013 — Jan 2017 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 5008 2013 2.0 HDi
Jan 2013 — Dec 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 5008 2013 2.0 HDi
Jan 2013 — Dec 2015 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) |