LatviešuEnglishEspañol

Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i

Toyota Auris 2007 1.6 benzīns apraksts

Hečbeks Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i tika ražots no 2007.gada februāra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 124 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 157 Nm (ņūtonmetri) pie 5200 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 180 līdz 300 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Motors tiek uzskatīts par vienu no uzticamākajiem savā klasē un, nodrošinot pienācīgu apkopi, nerada būtiskas  ...  Šim Toyota Auris 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-20, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.7 litri.

Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i sasniedz 12.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 190 km/h.

Šī Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 780 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 920 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.8 litri uz 100 km, kas ir par 13% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Auris degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Toyota Auris versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk (10.4 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 3 % lielāks - 7.1 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir līdzīgs - 7.9 litri uz 100 km.
Toyota Auris 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Toyota Auris 2007

Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i tehniskie dati

Modelis: Toyota Auris 1.6 16v VVT-i
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2007. februāris ... 2010. janvāris 
Dzinējs: 1600 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 161 g/km
Jauda: 124 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 157 NM pie 5200 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 190 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 12.1 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.9 (kombinētais) 9.0 (pilsētā) 5.9 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 7.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 55 litri
Auto izmēri: 4.22m (garums) 1.76m (platums) 1.52m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 354 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 761 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1750 kg

Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i dzinējs 1ZR-FE

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Motors tiek uzskatīts par vienu no uzticamākajiem savā klasē un, nodrošinot pienācīgu apkopi, nerada būtiskas problēmas tā īpašniekiem. Tomēr tā dinamiskie rādītāji ir pieticīgi.

Motora sadales ķēdes kalpošanas laiks ir salīdzinoši īss, un daudziem īpašniekiem nākas to nomainīt starp 150 000 un 200 000 km nobraukumu. Tajā pašā laikā ieteicams pārbaudīt fāzu regulatorus, jo to maiņas intervāls ir līdzīgs.

Bieži sastopama problēma ir ūdens sūkņa noplūdes, un daži sūkņi sāk tecēt jau pēc 50 000 km. Tāpat eļļas sūce pie motora sadales ķēdes spriegotāja ir izplatīta, taču problēmu parasti atrisina blīves nomaiņa.

Ja dzirdama klakšķēšana vidējos apgriezienos, iespējams, jāmaina zobsiksnas spriegotājs. Turklāt ģeneratora piedziņas siksna var radīt svilpjošu troksni.

Nestabila tukšgaita bieži rodas bojāta droseļvārsta stāvokļa sensora vai netīra droseļvārsta dēļ, un abu šo problēmu novēršana palīdzēs atjaunot vienmērīgu darbību.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1598 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 80.5 mm
Virzuļa gājiens 78.5 mm
Kompresijas pakāpe 10.2 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 150 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i eļļas tips 5W-20, 5W-30
Eļļas tilpums 4.7 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 5.6 litri
Jauda 120 - 125 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 150 - 160 NM pie 5200 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2006
Ražošanas ilgums 19 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2009. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Toyota Corolla

Visas Toyota Auris hečbeka [2007 - 2010] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Toyota Auris 2009 1.3 Jan 2009 — Jan 2010

Ekonomiskākā benzīna versija

1.3 Benzīns 101 ZS 5.9 l/100km Manuālā (6)
Toyota Auris 2007 1.4 16v VVT-i 1.4 Benzīns 97 ZS 6.9 l/100km Manuālā (5)
Toyota Auris 2007 1.4 D-4D

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.4 Dīzelis 90 ZS 5.0 l/100km Manuālā (5)
Toyota Auris 2007 1.4 D-4D

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.4 Dīzelis 90 ZS 5.0 l/100km Automāts (5)
Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i 1.6 Benzīns 124 ZS 7.1 l/100km Manuālā (5)
Toyota Auris 2007 1.6 16v VVT-i 1.6 Benzīns 124 ZS 6.9 l/100km Automāts (5)
Toyota Auris 2009 1.6 Jan 2009 — Jan 2010 1.6 Benzīns 132 ZS 6.5 l/100km Manuālā (6)
Toyota Auris 2009 1.8 Jan 2009 — Jan 2010

Jaudīgākā benzīna versija (147 ZS)

1.8 Benzīns 147 ZS 6.6 l/100km Manuālā (6)
Toyota Auris 2007 2.0 D-4D-F 2.0 Dīzelis 128 ZS 5.7 l/100km Manuālā (6)
Toyota Auris 2007 2.2 D-4D D-CAT

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs

2.2 Dīzelis 177 ZS 6.2 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Toyota Auris 2007
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]