LatviešuEnglishEspañol

Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i

Toyota Auris 2010 1.6 benzīns apraksts

Hečbeks Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 132 zirgspēku jaudu pie 6400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4400 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Toyota Auris 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.

Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i sasniedz 11.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 195 km/h.

Šī Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.2 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 880 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1020 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.9 litri uz 100 km, kas ir par 11% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Auris degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Toyota Auris versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk (10 sekundēs), bet mazāk ekonomiska - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.4 litriem uz 100 km jeb 6 % lielāks - 6.6 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 4 % lielāks - 7.2 litri uz 100 km.
Toyota Auris 2010

Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i tehniskie dati

Modelis: Toyota Auris 1.6 VVT-i
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2013. janvāris 
Dzinējs: 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 146 g/km
Jauda: 132 ZS pie 6400 apgr/min Griezes moments: 160 NM pie 4400 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 195 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 11.9 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.2 (kombinētais) 7.9 (pilsētā) 5.3 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 6.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 55 litri
Auto izmēri: 4.25m (garums) 1.76m (platums) 1.51m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 354 litri
Auto svars (pilna masa): 1750 kg

Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i dzinējs 1ZR-FAE

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1598 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 80.5 mm
Virzuļa gājiens 78.5 mm
Kompresijas pakāpe 10.7 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i eļļas tips 5W-20
Eļļas tilpums 4.2 litri
Jauda 128 - 132 ZS pie 6400 apgr/min
Griezes moments 157 - 162 NM pie 4400 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 15 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Toyota Avensis Toyota Verso

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Toyota Auris hečbeka [2010 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Toyota Auris 2010 1.3 VVT-i 1.3 Benzīns 100 ZS 5.8 l/100km Manuālā (6)
Toyota Auris 2010 1.4 D-4D-F

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.4 Dīzelis 90 ZS 4.5 l/100km Manuālā (6)
Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i 1.6 Benzīns 132 ZS 6.6 l/100km Manuālā (6)
Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i 1.6 Benzīns 132 ZS 6.2 l/100km Automāts (6)
Toyota Auris 2010 1.8 Hybrid

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 99 ZS 3.8 l/100km Automāts
Toyota Auris 2010 1.8 16V Valvematic Jan 2010 — Dec 2012

Jaudīgākā benzīna versija (147 ZS)

1.8 Benzīns 147 ZS 6.7 l/100km Manuālā (6)
Toyota Auris 2010 2.0 D-4D-F 2.0 Dīzelis 126 ZS 5.2 l/100km Manuālā (6)
Toyota Auris 2010 2.2 D-CAT Jan 2010 — Dec 2012

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs

2.2 Dīzelis 177 ZS 5.9 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Toyota Auris 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]