Toyota Auris 2010 2.2 D-CAT
Toyota Auris 2010 2.2 dīzelis apraksts
Hečbeks Toyota Auris 2010 2.2 D-CAT tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.2 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 177 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Toyota Auris 2010 - 2013 versija un griezes momentu 400 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Toyota Auris 2.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
Toyota Auris 2010 2.2 D-CAT ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Auris 2010 2.2 D-CAT sasniedz 8.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.
Toyota Auris 2010 2.2 D-CAT degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 920 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1100 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.8 litri uz 100 km, kas ir par 15% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Auris degvielas patēriņš.
Toyota Auris 2010 2.2 D-CAT tehniskie dati
Modelis: | Toyota Auris 2.2 D-CAT | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2012. decembris | ||
Dzinējs: | 2231 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 177 ZS pie 3600 apgr/min | Griezes moments: | 400 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 210 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 (kombinētais) 7.3 (pilsētā) 5.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.25m (garums) 1.76m (platums) 1.51m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 354 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1335 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1920 kg |
Toyota Auris 2010 2.2 D-CAT dzinējs 2AD-FHV
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2231 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 86 mm |
Virzuļa gājiens | 96 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.7 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 240 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Toyota Auris 2010 2.2 D-CAT eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.8 litri |
Jauda | 170 - 177 ZS pie 3600 apgr/min |
Griezes moments | 380 - 400 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Avensis Toyota RAV4 Toyota Corolla Verso Lexus IS |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Toyota Auris hečbeka [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota Auris 2010 1.3 VVT-i | 1.3 Benzīns | 100 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2010 1.4 D-4D-F
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i | 1.6 Benzīns | 132 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i | 1.6 Benzīns | 132 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (6) |
Toyota Auris 2010 1.8 Hybrid
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 99 ZS | 3.8 l/100km | Automāts |
Toyota Auris 2010 1.8 16V Valvematic
Jan 2010 — Dec 2012 Jaudīgākā benzīna versija (147 ZS) |
1.8 Benzīns | 147 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2010 2.0 D-4D-F | 2.0 Dīzelis | 126 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2010 2.2 D-CAT
Jan 2010 — Dec 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 177 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |