Toyota Auris 2010 1.3 VVT-i
Toyota Auris 2010 1.3 benzīns apraksts
Hečbeks Toyota Auris 2010 1.3 VVT-i tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.3 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 100 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 132 Nm (ņūtonmetri) pie 3800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 180 līdz 300 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Toyota Auris 1.3 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-20 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.4 litri.
Toyota Auris 2010 1.3 VVT-i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Auris 2010 1.3 VVT-i sasniedz 13.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 175 km/h.
Šī Toyota Auris 2010 1.3 VVT-i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 940 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1060 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.7 litri uz 100 km, kas ir par 16% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Auris degvielas patēriņš.
Toyota Auris 2010 1.3 VVT-i tehniskie dati
Modelis: | Toyota Auris 1.3 VVT-i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 1329 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 135 g/km |
Jauda: | 100 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 132 NM pie 3800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 175 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 (kombinētais) 7.1 (pilsētā) 5.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.25m (garums) 1.76m (platums) 1.51m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 354 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 777 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1720 kg |
Toyota Auris 2010 1.3 VVT-i dzinējs 1NR-FE
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1329 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 72.5 mm |
Virzuļa gājiens | 80.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Toyota Auris 2010 1.3 VVT-i eļļas tips | 5W-20 |
Eļļas tilpums | 3.4 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 5.7 litri |
Jauda | 95 - 101 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 118 - 132 NM pie 3800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 16 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Corolla Toyota Yaris Toyota Verso un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Toyota Auris hečbeka [2010 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota Auris 2010 1.3 VVT-i | 1.3 Benzīns | 100 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2010 1.4 D-4D-F
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i | 1.6 Benzīns | 132 ZS | 6.6 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2010 1.6 VVT-i | 1.6 Benzīns | 132 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (6) |
Toyota Auris 2010 1.8 Hybrid
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 99 ZS | 3.8 l/100km | Automāts |
Toyota Auris 2010 1.8 16V Valvematic
Jan 2010 — Dec 2012 Jaudīgākā benzīna versija (147 ZS) |
1.8 Benzīns | 147 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2010 2.0 D-4D-F | 2.0 Dīzelis | 126 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2010 2.2 D-CAT
Jan 2010 — Dec 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 177 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |