Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.4 D
Toyota Auris 2013 1.4 dīzelis apraksts
Universāls Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.4 D tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 90 zirgspēku jaudu pie 3800 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 205 Nm (ņūtonmetri) pie 1800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 190 000 līdz 330 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šis Toyota 1,4 litru turbodīzeļa dzinējs tika ieviests 2001. gadā, un tā ražošana turpinājās līdz 2017. gadam. Dzinējs izmanto Bosch Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, sākotnēji aprīkotu ar ...
Šim Toyota Auris 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.8 litri.
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.4 D ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.4 D sasniedz 12.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 180 km/h.
Šī Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.4 D modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 5.2 litri uz 100km.
Toyota Auris drošība
Drošības testos Toyota Auris ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Toyota Auris saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību Toyota Auris saņēmis 68 no 100.
Toyota Auris drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 66 procenti no 100.

Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.4 D tehniskie dati
Modelis: | Toyota Auris Touring Sports 1.4 D | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2015. janvāris | ||
Dzinējs: | 1364 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 110 g/km |
Jauda: | 90 ZS pie 3800 apgr/min | Griezes moments: | 205 NM pie 1800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 180 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes |
Degvielas patēriņš: | 5.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.56m (garums) 1.76m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Klīrenss: | 138 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1195 kg |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.4 D dzinējs 1ND-TV
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Šis Toyota 1,4 litru turbodīzeļa dzinējs tika ieviests 2001. gadā, un tā ražošana turpinājās līdz 2017. gadam. Dzinējs izmanto Bosch Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, sākotnēji aprīkotu ar elektromagnētiskajām sprauslām līdz 2008. gadam. Vēlāk tos aizstāja neremontējamas pjezoelektriskiās sprauslas, vienlaikus pievienojot dīzeļa daļiņu filtru. Tomēr laika posmā no 2012. līdz 2016. gadam atkal tika izmantotas Bosch elektromagnētiskās sprauslas.Šis kompaktais japāņu turbodīzelis ir pazīstams ar savu uzticamību un ilgmūžību. Lai gan agrīnie modeļi tika atsaukti turbīnas atteices vai galvas blīves problēmu dēļ, kopumā dzinējs izceļas ar savu ilgmūžību. Ir gadījumi, kad novērota zema kompresija, virzuļu bojājumi vai pat sadales vārpstas lūzumi, taču šīs problēmas parasti rodas sliktas apkopes dēļ. Motora sadales ķēde ir izturīga, taču arī tā var izstiepties, parasti pēc 250 000 km nobraukuma. Ķēdes izstiepšanās noteikšana ir sarežģīta, un galvenais simptoms ir apgrūtināta dzinēja iedarbināšana.
Viena no visbiežāk sastopamajām problēmām ir eļļas patēriņa palielināšanās, kas bieži vien ir saistīta nevis ar nodilušiem virzuļu gredzeniem vai vārstu blīvslēgiem, bet gan ar turbīnas bojājumu. Vēl viens vājais punkts ir kartera ventilācijas sistēma, kas ātri aizsērē, izraisot pārmērīgu eļļas nokļūšanu ieplūdē un noplūdes no motora blīvēm.
Kvēlsveces ir jānomaina pēc aptuveni 80 tūkstošiem kilometru. Tomēr to izskrūvēšana nenolaužos prasa lielu pieredzi. Izņemot jutīgās pjezo sprauslas, degvielas sistēma kopumā ir uzticama, visbiežāk bojājumi saistīti ar degvielas spiediena regulatoru.
Cilindru galvā nav hidraulisko kompensatoru, tāpēc vārstu atstarpes regulēšana jāveic ik pēc 100 000 km, tomēr praksē dzinējs bieži darbojas daudz ilgāk bez nepieciešamības pēc regulēšanas.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1364 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 73 mm |
Virzuļa gājiens | 81.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 250 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.4 D eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.8 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 68 - 90 ZS pie 3800 apgr/min |
Griezes moments | 170 - 205 NM pie 1800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2002 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Corolla Toyota Yaris Toyota iQ |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Toyota Auris universāla [2013 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.3 | 1.3 Benzīns | 99 ZS | - | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.4 D
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | - | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.6
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
1.6 Benzīns | 132 ZS | - | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.6 | 1.6 Benzīns | 132 ZS | - | Automāts |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.8 Hybrid
Jaudīgākā benzīna versija (136 ZS) |
1.8 Benzīns | 136 ZS | 3.7 l/100km | Automāts |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 2.0 D
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 124 ZS | - | Manuālā (6) |