Toyota Auris 2013 Touring Sports 2.0 D
Toyota Auris 2013 2.0 dīzelis apraksts
Universāls Toyota Auris 2013 Touring Sports 2.0 D tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 124 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 310 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
2,0 litru Toyota 1AD-FTV dīzeļdzinējs, pazīstams arī kā 2.0 D-4D, tika ražots no 2005. līdz 2018. gadam. Ar pāreju uz Euro 5 emisiju standartiem 2009. gadā dzinējs tika modernizēts, elektromagnētiskās sprauslas aizstājot ar ...
Šim Toyota Auris 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.7 litri.
Toyota Auris 2013 Touring Sports 2.0 D ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Auris 2013 Touring Sports 2.0 D sasniedz 10 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.
Šī Toyota Auris 2013 Touring Sports 2.0 D modeļa degvielas patēriņš pēc lietotāju atsauksmēm ikdienas braukšanas režīmā ir 5.8 litri uz 100km.
Toyota Auris drošība
Drošības testos Toyota Auris ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Toyota Auris saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību Toyota Auris saņēmis 68 no 100.
Toyota Auris drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 66 procenti no 100.

Toyota Auris 2013 Touring Sports 2.0 D tehniskie dati
Modelis: | Toyota Auris Touring Sports 2.0 D | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2015. janvāris | ||
Dzinējs: | 1998 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 115 g/km |
Jauda: | 124 ZS pie 3600 apgr/min | Griezes moments: | 310 NM pie 1600 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 200 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.0 sekundes |
Degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.56m (garums) 1.76m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Klīrenss: | 138 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1320 kg |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 2.0 D dzinējs 1AD-FTV
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
2,0 litru Toyota 1AD-FTV dīzeļdzinējs, pazīstams arī kā 2.0 D-4D, tika ražots no 2005. līdz 2018. gadam. Ar pāreju uz Euro 5 emisiju standartiem 2009. gadā dzinējs tika modernizēts, elektromagnētiskās sprauslas aizstājot ar pjezoelektriskajām. Tas ir aprīkots ar IHI RHF4 turbīnu ar maināmu ģeometriju – uzticamu risinājumu, kam pie lielāka nobraukuma jāpievērš uzmanība dēļ ierobežoti kustīgām vai iestrēgušām lāpstiņām.Starp šī dzinēja priekšrocībām jāmin salīdzinoši zems degvielas patēriņš, labs griezes moments visā apgriezienu diapazonā un izturīgā motora sadales ķēde, kas var kalpot līdz pat 300 000 km.
Neskatoties uz priekšrocībām, AD sērijas dīzeļi ieguvuši arī problemātisku reputāciju. Viena no biežāk pieminētajām problēmām ir atkārtota galvas blīves atteice, ko pasliktina arī blīvējošo virsmu erozija. Vēl viens biežs defekts – progresējošs eļļas patēriņš.
Ik pēc 60 000 km ieteicams mainīt sprauslu apakšējās blīvgredzenus. Ja tas netiek darīts, tie var izdegt, un pēc tam iestrēgušo sprauslu demontāža bez bojājumiem būs gandrīz neiespējama. Agrīnie modeļi ar Denso elektromagnētiskajām G2 sprauslām ir izturīgi, taču jālieto tikai oriģinālie degvielas filtri, lai aizsargātu visu sistēmu. Par sprauslu nolietojumu signalizē arī ilgāka dzinēja iedarbināšanas laika nepieciešamība. Savukārt Denso HP3 augstspiediena degvielas sūknis ir ļoti uzticams un ilgmūžīgs.
Tipiskas problēmas ir raksturīgas daudzām mūsdienu dīzeļmašīnām: ātra EGR vārsta aizsērēšana (to kopā ar ieplūdes kolektoru ieteicams tīrīt apmēram ik pēc 30 000 km), DPF reģenerācijas traucējumi, turbīnas ģeometrijas iestrēgšana un ierobežots pjezo sprauslu resurss (kopš 2009. gada).
Rūpnīcas ģenerators vidēji kalpo ap 200 000 km, pēc tam bieži vien nepieciešama restaurācija vai nomaiņa diodes tilta bojājuma dēļ. Ģeneratora brīvskrējiena skriemelis nolietojas ap 100 000 km.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 86 mm |
Virzuļa gājiens | 86 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 250 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 2.0 D eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 122 - 127 ZS pie 3600 apgr/min |
Griezes moments | 300 - 310 NM pie 1600 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Toyota Avensis Toyota Corolla Toyota RAV4 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Toyota Auris universāla [2013 - 2015] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.3 | 1.3 Benzīns | 99 ZS | - | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.4 D
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | - | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.6
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
1.6 Benzīns | 132 ZS | - | Manuālā (6) |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.6 | 1.6 Benzīns | 132 ZS | - | Automāts |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 1.8 Hybrid
Jaudīgākā benzīna versija (136 ZS) |
1.8 Benzīns | 136 ZS | 3.7 l/100km | Automāts |
Toyota Auris 2013 Touring Sports 2.0 D
Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
2.0 Dīzelis | 124 ZS | - | Manuālā (6) |