LatviešuEnglishEspañol

Toyota Avensis 2012 Wagon 2.0 D

Toyota Avensis 2012 2.0 dīzelis apraksts

Universāls Toyota Avensis 2012 Wagon 2.0 D tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2015.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 124 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 310 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
2,0 litru Toyota 1AD-FTV dīzeļdzinējs, pazīstams arī kā 2.0 D-4D, tika ražots no 2005. līdz 2018. gadam. Ar pāreju uz Euro 5 emisiju standartiem 2009. gadā dzinējs tika modernizēts, elektromagnētiskās sprauslas aizstājot ar  ...  Šim Toyota Avensis 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.7 litri.

Toyota Avensis 2012 Wagon 2.0 D ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Toyota Avensis 2012 Wagon 2.0 D sasniedz 10 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.

Šī Toyota Avensis 2012 Wagon 2.0 D modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.6 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Toyota Avensis 2012 - 2015 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1300 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1500 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Toyota degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.9 litri uz 100 km, kas ir par 28% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Toyota Avensis degvielas patēriņš.

Toyota Avensis 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Toyota Avensis 2012

Toyota Avensis 2012 Wagon 2.0 D tehniskie dati

Modelis: Toyota Avensis Wagon 2.0 D
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2012. janvāris ... 2015. janvāris 
Dzinējs: 1998 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 120 g/km
Jauda: 124 ZS pie 3600 apgr/min Griezes moments: 310 NM pie 1600 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 200 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.6 (kombinētais) 5.6 (pilsētā) 4.0 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 5.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.78m (garums) 1.81m (platums) 1.48m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri
Bagāžnieka tilpums: 543 litri
Auto svars (pilna masa): 2130 kg

Toyota Avensis 2012 Wagon 2.0 D dzinējs 1AD-FTV

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

2,0 litru Toyota 1AD-FTV dīzeļdzinējs, pazīstams arī kā 2.0 D-4D, tika ražots no 2005. līdz 2018. gadam. Ar pāreju uz Euro 5 emisiju standartiem 2009. gadā dzinējs tika modernizēts, elektromagnētiskās sprauslas aizstājot ar pjezoelektriskajām. Tas ir aprīkots ar IHI RHF4 turbīnu ar maināmu ģeometriju – uzticamu risinājumu, kam pie lielāka nobraukuma jāpievērš uzmanība dēļ ierobežoti kustīgām vai iestrēgušām lāpstiņām.

Starp šī dzinēja priekšrocībām jāmin salīdzinoši zems degvielas patēriņš, labs griezes moments visā apgriezienu diapazonā un izturīgā motora sadales ķēde, kas var kalpot līdz pat 300 000 km.

Neskatoties uz priekšrocībām, AD sērijas dīzeļi ieguvuši arī problemātisku reputāciju. Viena no biežāk pieminētajām problēmām ir atkārtota galvas blīves atteice, ko pasliktina arī blīvējošo virsmu erozija. Vēl viens biežs defekts – progresējošs eļļas patēriņš.

Ik pēc 60 000 km ieteicams mainīt sprauslu apakšējās blīvgredzenus. Ja tas netiek darīts, tie var izdegt, un pēc tam iestrēgušo sprauslu demontāža bez bojājumiem būs gandrīz neiespējama. Agrīnie modeļi ar Denso elektromagnētiskajām G2 sprauslām ir izturīgi, taču jālieto tikai oriģinālie degvielas filtri, lai aizsargātu visu sistēmu. Par sprauslu nolietojumu signalizē arī ilgāka dzinēja iedarbināšanas laika nepieciešamība. Savukārt Denso HP3 augstspiediena degvielas sūknis ir ļoti uzticams un ilgmūžīgs.

Tipiskas problēmas ir raksturīgas daudzām mūsdienu dīzeļmašīnām: ātra EGR vārsta aizsērēšana (to kopā ar ieplūdes kolektoru ieteicams tīrīt apmēram ik pēc 30 000 km), DPF reģenerācijas traucējumi, turbīnas ģeometrijas iestrēgšana un ierobežots pjezo sprauslu resurss (kopš 2009. gada).

Rūpnīcas ģenerators vidēji kalpo ap 200 000 km, pēc tam bieži vien nepieciešama restaurācija vai nomaiņa diodes tilta bojājuma dēļ. Ģeneratora brīvskrējiena skriemelis nolietojas ap 100 000 km.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1998 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 86 mm
Virzuļa gājiens 86 mm
Kompresijas pakāpe 15.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 250 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Toyota Avensis 2012 Wagon 2.0 D eļļas tips 0W-30, 5W-30
Eļļas tilpums 6.7 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 122 - 127 ZS pie 3600 apgr/min
Griezes moments 300 - 310 NM pie 1600 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2005
Ražošanas ilgums 13 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Toyota Corolla Toyota RAV4 Toyota Auris un 3 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Toyota Avensis universāla [2012 - 2015] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Toyota Avensis 2012 Wagon 1.6

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 132 ZS 6.5 l/100km Manuālā (6)
Toyota Avensis 2012 Wagon 1.8

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 147 ZS 6.5 l/100km Manuālā (6)
Toyota Avensis 2012 Wagon 1.8 1.8 Benzīns 147 ZS 6.7 l/100km Automāts
Toyota Avensis 2012 Wagon 2.0

Jaudīgākā benzīna versija (152 ZS)

2.0 Benzīns 152 ZS 6.9 l/100km Manuālā (6)
Toyota Avensis 2012 Wagon 2.0

Jaudīgākā benzīna versija (152 ZS)

2.0 Benzīns 152 ZS 7.0 l/100km Automāts
Toyota Avensis 2012 Wagon 2.0 D

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.0 Dīzelis 124 ZS 4.6 l/100km Manuālā (6)
Toyota Avensis 2012 Wagon 2.2 D

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.2 sekundēs

2.2 Dīzelis 150 ZS 5.5 l/100km Manuālā (6)
Toyota Avensis 2012 Wagon 2.2 D

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (150 ZS)

2.2 Dīzelis 150 ZS 6.4 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Toyota Avensis 2012
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]