BMW 5 sērija 2010 Touring F10 Universāls
Ērts, patīkama vadāmība un labs dizains.
visas BMW 5 sērijas atsauksmes
Šī BMW 5 sērijas Touring F10 paaudze tika ražota no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Mums ir informācija par 30 šīs paaudzes modifikācijām. 2010. gada BMW 5 sērija ir pieejams ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu (5 versijas) un aizmugurējo riteņu (klasisko) piedziņu (25 versijas).
Šim BMW pieejami septiņi benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 4.4 litriem un jaudu no 184 līdz 408 zirgspēkiem un septiņi dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 3.0 litriem un jaudu no 184 līdz 313 zirgspēkiem. Latvijā BMW 5 sērija visbiežāk sastopams ar 3.0 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.0 litru dīzeļdzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (11 versijas), gan automātisko (19 versijas) pārnesumu kārbu.
BMW 5 sērijas 2010 Touring F10 universāla vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.8 līdz 10.7 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.1 līdz 6.4 litriem uz 100km. Ekonomiskākā BMW 5 sērijas 2010 Touring F10 universāla benzīna versija ir BMW 528i Touring, kas vidēji patērē 6.8 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais BMW 5 sērijas 2010 Touring F10 universāla dīzelis - BMW 520d Touring uz 100 kilometriem patērē 5.1 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 24 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +23% benzīna motoriem un +25% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu BMW 5 sērijas modifikāciju
BMW 5 sērijas 2010 Touring F10 universāla CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 159 līdz 201 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 135 līdz 169 gramiem uz kilometru. No BMW 5 sērijas ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir BMW 528i Touring, kas vidēji saražo 159 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no BMW 5 sērijas dīzeļiem vismazāk CO2 izplata BMW 520d Touring - 135 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 5.1 sekundēs ieskrienas BMW 550i versija, savukārt visgausākais ir BMW 523i Touring, kurš šo ātrumu sasniedz 8.4 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 250 km/h ir 4.4 benzīna 8 cilindru 408 zirgspēku versijai (BMW 550i) un 8 citām versijām.
BMW 5 sērijas garums ir 491 cm, tas ir liels auto. Salīdzinājumam - BMW 5 sērija ir par 4 cm garāks nekā Ford Mondeo universāls, savukārt 2 cm īsāks nekā Audi A6 universāls. BMW 5 sērijas svars (pilna masa) ir no 2345 līdz 2540 kg (atkarībā no modifikācijas), kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem. BMW 5 sērijas bagāžnieka tilpums ir 560 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1670 litriem.
Šis BMW ir diezgan dārgs savai klasei, Latvijā to var iegādāties vidēji par 10 500 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās BMW 5 sērijas remontu izmaksas gadā ir ap 430 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 5 sērijas 2010 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3600 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.30 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 51%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 18% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās BMW 5 sērijas lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par BMW 5 sērijas cenām un izmaksām lasiet zemāk.
BMW 5 sērijas modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i Touring
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 528i Touring
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Benzīns | 245 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 520d Touring
Jan 2010 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 184 ZS | 5.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 525d xDrive 4x4 Jan 2011 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 218 ZS | 5.4 l/100km | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 523i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 204 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 523i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 204 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 528i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 528i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 7.8 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.6 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 535i Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535i 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 525d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 530d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 245 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | - | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 530d xDrive Touring 4x4 Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 258 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 535d Touring Jan 2010 — Jan 2013 | 3.0 Dīzelis | 300 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535d
Jan 2011 — Dec 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (313 ZS) |
3.0 Dīzelis | 313 ZS | - | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 535d 4x4
Jan 2011 — Dec 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (313 ZS) |
3.0 Dīzelis | 313 ZS | - | Automāts (8) | Pilnpiedziņa |
BMW 550i
Jan 2011 — Dec 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.1 sekundēs |
4.4 Benzīns | 408 ZS | 10.7 l/100km | Automāts (8) | Aizmugures |
BMW 5 sērijas drošība
Drošības testos BMW 5 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 5 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 83 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 5 sērija saņēmis 78 no 100.
BMW 5 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 100 procenti no 100.
BMW 5 sērijas cenas
BMW 5 sērijas 2010 - 2013 universāla cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 7000 € līdz 13500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto BMW 5 sērijas cena ir ļoti augsta - BMW 5 sērija ir aptuveni par 53 procentiem dārgāks nekā vidēji šī vecuma universāli (skat universālu 2010 - 2013 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
BMW 5 sērija 2013 cena | 10 000 € | 12 000 € | 13 500 € | |
BMW 5 sērija 2012 cena | 8500 € | 10 500 € | 12 500 € | |
BMW 5 sērija 2011 cena | 7500 € | 9500 € | 12 000 € | |
BMW 5 sērija 2010 cena | 7000 € | 9500 € | 11 500 € |
BMW 5 sērijas kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā BMW 5 sērijas? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 5 sērijas 2010 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3600 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.30 €.
BMW 5 sērija 2010 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet BMW 5 sērijas kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
BMW 5 sērijas nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno BMW 5 sērijas nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2010 2011 2012 2013
BMW 5 sērijas uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm BMW 5 sērijas uzticamība ir zem vidējās. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 22.7 procentiem šīs paaudzes BMW 5 sērijas (vidēji 11 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 20.6%.
BMW 5 sērijas uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie universāli
BMW 5 sērijas 2010 Touring F10 universāla papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai BMW 5 sērijas paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
90% Lietus sensors
88% Riepu spiediena kontrole
82% Kondicionieris
75% Metālikas krāsa
67% Ksenona gaismas
62% Bi-ksenona gaismas
61% Parkošanās sensori aizmugurē
29% Parkošanās sensori priekšā
29% Kruīza kontrole
29% Elektriski regulējami sēdekļi
28% Navigācija
28% Ādas apdare
27% Apsildāmi sēdekļi
25% Regulējama stūre
24% Jumta reliņi
23% Distances kontrole
21% Aptumšojošie spoguļi
21% Elektriski regulējama stūre
14% Panorāmas lūka
13%
BMW 5 sērijas 2010 Touring F10 universāla fotogrāfijas
BMW 5 sērija 2010 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar BMW 5 sērija 2010 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- zemāka cena
- labāka manevrētspēja
- ietilpīgāks bagāžnieks
- zemāka cena
- labāka manevrētspēja
- mazāks degvielas patēriņš
- tikai automātiskā pārnesumu kārba
- lielāks klīrenss
- ietilpīgāks bagāžnieks
Atsauksmes par BMW 5 sēriju
Kopā 101 atsauksmes par BMW 5 sēriju
Liels, ērts, komfortabls, ļoti viegli noparkoties, labi vadāms (dinamisks)
Dārgs uzturēšanā, durvju slēdzenes centrālai atslēgai sāka beigties viena pēc otras, nomainīts jau trīs durvīm.
Iegādes gads: | 2022 auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums | 5`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.2 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 750 € (ap 750 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto