BMW 520i (E12)
BMW 5 sērija 1974 2.0 benzīns apraksts
Sedans BMW 520i tika ražots no 1976.gada janvāra līdz 1979.gada decembrim. Tas aprīkots ar 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 125 zirgspēku jaudu pie 5800 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 170 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam var būt degvielas iešprice vai karburators bez turbīnas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 280 000 līdz 480 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW 5 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
BMW 520i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 520i sasniedz 11.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 181 km/h.
Šī BMW 520i modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 9.5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā BMW 5 sērija 1974 - 1981 versija. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 720 kilometriem.
BMW 520i tehniskie dati
Modelis: | BMW 520i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 1976. janvāris ... 1979. decembris | ||
Dzinējs: | 1990 cm3 Benzīns | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 125 ZS pie 5800 apgr/min | Griezes moments: | 170 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 181 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 (kombinētais) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.62m (garums) 1.69m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Klīrenss: | 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri |
BMW 520i dzinējs M10B20
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 280 000 līdz 480 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 1990 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 89 mm |
Virzuļa gājiens | 80 mm |
Kompresijas pakāpe | 8.1 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Karburators vai iešprice |
BMW 520i eļļas tips | 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri |
Jauda | 100 - 130 ZS pie 5800 apgr/min |
Griezes moments | 152 - 177 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1962 |
Ražošanas ilgums | 25 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 3 sērija |
Visas BMW 5 sērijas sedana [1974 - 1981] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 518 Mai 1974 — Aug 1981 | 1.8 Benzīns | 90 ZS | 10.0 l/100km | Manuālā (4) |
BMW 518 Mai 1974 — Aug 1981 | 1.8 Benzīns | 90 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (4) |
BMW 520 Okt 1977 — Aug 1981 | 2.0 Benzīns | 122 ZS | 10.0 l/100km | Manuālā (4) |
BMW 520 Okt 1977 — Aug 1981 | 2.0 Benzīns | 122 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (4) |
BMW 520i
Jan 1976 — Dec 1979 Ekonomiskākā versija |
2.0 Benzīns | 125 ZS | 9.5 l/100km | Manuālā (4) |
BMW 525 Feb 1974 — Aug 1981 | 2.5 Benzīns | 150 ZS | 11.0 l/100km | Manuālā (4) |
BMW 525 Feb 1974 — Aug 1981 | 2.5 Benzīns | 150 ZS | 12.0 l/100km | Automāts (4) |
BMW 528 Jan 1976 — Dec 1977 | 2.8 Benzīns | 170 ZS | 10.8 l/100km | Manuālā (4) |
BMW 528i Jan 1977 — Dec 1978 | 2.8 Benzīns | 177 ZS | 10.6 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 528i Jūl 1977 — Aug 1981 | 2.8 Benzīns | 184 ZS | 12.0 l/100km | Manuālā (4) |
BMW 528i Jūl 1977 — Aug 1981 | 2.8 Benzīns | 184 ZS | 12.0 l/100km | Automāts (4) |
BMW M 535i
Jan 1980 — Dec 1981 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.2 sekundēs |
3.5 Benzīns | 218 ZS | - | Manuālā (5) |