BMW 520i Touring (Touring E39)
BMW 5 sērija 2000 2.2 benzīns apraksts
Universāls BMW 520i Touring tika ražots no 2000.gada septembra līdz 2004.gada aprīlim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 2.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 170 zirgspēku jaudu pie 6250 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 210 Nm (ņūtonmetri) pie 3500 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW 5 sērija 2.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW 520i Touring ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 520i Touring sasniedz 9.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 223 km/h.
BMW 520i Touring degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 9.5 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 12.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 720 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 920 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 520i Touring tehniskie dati
Modelis: | BMW 520i Touring | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2000. septembris ... 2004. aprīlis | ||
Dzinējs: | 2171 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | 228 g/km |
Jauda: | 170 ZS pie 6250 apgr/min | Griezes moments: | 210 NM pie 3500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 223 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 (kombinētais) 12.8 (pilsētā) 7.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.80m (garums) 1.80m (platums) 1.44m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1525 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2195 kg |
BMW 520i Touring dzinējs M54B22
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2171 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 80 mm |
Virzuļa gājiens | 72 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.7 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 250 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 520i Touring eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 10.5 litri |
Jauda | 170 ZS pie 6250 apgr/min |
Griezes moments | 210 NM pie 3500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2000 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2003. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 3 sērija BMW Z4 BMW Z3 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 5 sērijas universāla [2000 - 2004] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 520d Touring
Sept 2000 — Apr 2004 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 520i Touring
Sept 2000 — Apr 2004 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.2 Benzīns | 170 ZS | 9.5 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 520i Touring Sept 2000 — Apr 2004 | 2.2 Benzīns | 170 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 525i Touring Sept 2000 — Apr 2004 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 9.8 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 525i Touring Sept 2000 — Apr 2004 | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 525d Touring Sept 2000 — Apr 2004 | 2.5 Dīzelis | 163 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 525d Touring Sept 2000 — Apr 2004 | 2.5 Dīzelis | 163 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (5) |
BMW 530d Touring
Sept 2000 — Apr 2004 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (193 ZS) |
2.9 Dīzelis | 193 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 530d Touring
Sept 2000 — Apr 2004 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (193 ZS) |
2.9 Dīzelis | 193 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (5) |
BMW 530i Touring Sept 2000 — Apr 2004 | 3.0 Benzīns | 231 ZS | 9.9 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 530i Touring Sept 2000 — Apr 2004 | 3.0 Benzīns | 231 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (5) |
BMW 540i
Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.3 sekundēs |
4.4 Benzīns | 286 ZS | 12.3 l/100km | Manuālā (6) |
BMW 540i Touring
Sept 2000 — Apr 2004 Jaudīgākā benzīna versija (286 ZS) |
4.4 Benzīns | 286 ZS | 13.0 l/100km | Automāts (5) |