BMW 525e (E28)
BMW 5 sērija 1981 2.7 benzīns apraksts
Sedans BMW 525e tika ražots no 1986.gada oktobra līdz 1988.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 2.7 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 129 zirgspēku jaudu pie 4250 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 3200 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 2 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 310 līdz 520 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW 5 sērija 2.7 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.8 litri.
BMW 525e ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 525e sasniedz 13 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 183 km/h.
Šī BMW 525e degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.8 litri uz 100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 780 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10.7 litri uz 100 km, kas ir par 22% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 525e tehniskie dati
Modelis: | BMW 525e | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 1986. oktobris ... 1988. janvāris | ||
Dzinējs: | 2693 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 129 ZS pie 4250 apgr/min | Griezes moments: | 230 NM pie 3200 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 183 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.8 (kombinētais) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 10.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.62m (garums) 1.70m (platums) 1.42m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1800 kg |
BMW 525e dzinējs M20B27
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 310 000 līdz 520 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 2693 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 81 mm |
Kompresijas pakāpe | 8.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 50 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 525e eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.8 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 120 - 130 ZS pie 4250 apgr/min |
Griezes moments | 230 - 240 NM pie 3200 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1977 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 3 sērija |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 5 sērijas sedana [1981 - 1988] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 518 Aug 1981 — Okt 1984 | 1.8 Benzīns | 90 ZS | 9.5 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 518i
Okt 1984 — Jan 1988 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 105 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 520i Aug 1981 — Jūl 1985 | 2.0 Benzīns | 125 ZS | 8.8 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 520i Aug 1981 — Jūl 1985 | 2.0 Benzīns | 125 ZS | 8.7 l/100km | Automāts (4) |
BMW 520i Jūl 1985 — Jan 1988 | 2.0 Benzīns | 129 ZS | 9.2 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 520i Okt 1986 — Jan 1988 | 2.0 Benzīns | 129 ZS | 10.0 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 520i Jūl 1985 — Jan 1988 | 2.0 Benzīns | 129 ZS | 8.7 l/100km | Automāts (4) |
BMW 520i Okt 1986 — Jan 1988 | 2.0 Benzīns | 129 ZS | 9.8 l/100km | Automāts (4) |
BMW 524d Okt 1986 — Jan 1988 | 2.4 Dīzelis | 86 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 524td
Jūl 1983 — Jan 1988 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS) |
2.4 Dīzelis | 115 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 524td
Jūl 1983 — Jan 1988 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS) |
2.4 Dīzelis | 115 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (4) |
BMW 525i | 2.5 Benzīns | 150 ZS | 10.0 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 525i | 2.5 Benzīns | 150 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (4) |
BMW 525e Apr 1983 — Jan 1988 | 2.7 Benzīns | 129 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 525e Apr 1983 — Jan 1988 | 2.7 Benzīns | 129 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (4) |
BMW 525e Okt 1986 — Jan 1988 | 2.7 Benzīns | 129 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (4) |
BMW 528i | 2.8 Benzīns | 184 ZS | 10.0 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 528i | 2.8 Benzīns | 184 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (4) |
BMW 535i
Jūl 1985 — Jan 1988 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.2 sekundēs |
3.4 Benzīns | 218 ZS | 10.0 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 535i
Jūl 1985 — Jan 1988 Jaudīgākā benzīna versija (218 ZS) |
3.4 Benzīns | 218 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (4) |