LatviešuEnglishEspañol

BMW 525e (E28)

BMW 5 sērija 1981 2.7 benzīns apraksts

Sedans BMW 525e tika ražots no 1986.gada oktobra līdz 1988.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 2.7 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 129 zirgspēku jaudu pie 4250 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 3200 apgriezieniem minūtē.

Šim 6 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 2 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 310 līdz 520 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim BMW 5 sērija 2.7 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.8 litri.

BMW 525e ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 525e sasniedz 13 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 183 km/h.

Šī BMW 525e degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.8 litri uz 100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 780 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10.7 litri uz 100 km, kas ir par 22% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW 5 sērijas versija ar manuālo pārnesumu kārbu (BMW 525e MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk (11 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.7 litriem uz 100 km jeb 8 % mazāks - 8.1 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 5 % mazāks - 10.2 litri uz 100 km.
BMW 5 sērija 2.7 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW 5 sērija 1981

BMW 525e tehniskie dati

Modelis: BMW 525e
Virsbūves tips: Sedans
Ražošanas periods: 1986. oktobris ... 1988. janvāris 
Dzinējs: 2693 cm3 Benzīns, 6 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 129 ZS pie 4250 apgr/min Griezes moments: 230 NM pie 3200 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 183 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 13.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.8 (kombinētais)
Reālais degvielas patēriņš: 10.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 70 litri
Auto izmēri: 4.62m (garums) 1.70m (platums) 1.42m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Bagāžnieka tilpums: 460 litri
Auto svars (pilna masa): 1800 kg

BMW 525e dzinējs M20B27

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 310 000 līdz 520 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 2693 cm3
Cilindru skaits 6
Cilindra diametrs 84 mm
Virzuļa gājiens 81 mm
Kompresijas pakāpe 8.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 50 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 525e eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.8 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 120 - 130 ZS pie 4250 apgr/min
Griezes moments 230 - 240 NM pie 3200 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 1977
Ražošanas ilgums 15 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 3 sērija

Visas BMW 5 sērijas sedana [1981 - 1988] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
BMW 518 Aug 1981 — Okt 1984 1.8 Benzīns 90 ZS 9.5 l/100km Manuālā (5)
BMW 518i Okt 1984 — Jan 1988

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 105 ZS 8.0 l/100km Manuālā (5)
BMW 520i Aug 1981 — Jūl 1985 2.0 Benzīns 125 ZS 8.8 l/100km Manuālā (5)
BMW 520i Aug 1981 — Jūl 1985 2.0 Benzīns 125 ZS 8.7 l/100km Automāts (4)
BMW 520i Jūl 1985 — Jan 1988 2.0 Benzīns 129 ZS 9.2 l/100km Manuālā (5)
BMW 520i Okt 1986 — Jan 1988 2.0 Benzīns 129 ZS 10.0 l/100km Manuālā (5)
BMW 520i Jūl 1985 — Jan 1988 2.0 Benzīns 129 ZS 8.7 l/100km Automāts (4)
BMW 520i Okt 1986 — Jan 1988 2.0 Benzīns 129 ZS 9.8 l/100km Automāts (4)
BMW 524d Okt 1986 — Jan 1988 2.4 Dīzelis 86 ZS 7.4 l/100km Manuālā (5)
BMW 524td Jūl 1983 — Jan 1988

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS)
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.4 Dīzelis 115 ZS 7.1 l/100km Manuālā (5)
BMW 524td Jūl 1983 — Jan 1988

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS)

2.4 Dīzelis 115 ZS 7.2 l/100km Automāts (4)
BMW 525i 2.5 Benzīns 150 ZS 10.0 l/100km Manuālā (5)
BMW 525i 2.5 Benzīns 150 ZS 10.0 l/100km Automāts (4)
BMW 525e Apr 1983 — Jan 1988 2.7 Benzīns 129 ZS 8.1 l/100km Manuālā (5)
BMW 525e Apr 1983 — Jan 1988 2.7 Benzīns 129 ZS 8.3 l/100km Automāts (4)
BMW 525e Okt 1986 — Jan 1988 2.7 Benzīns 129 ZS 8.8 l/100km Automāts (4)
BMW 528i 2.8 Benzīns 184 ZS 10.0 l/100km Manuālā (5)
BMW 528i 2.8 Benzīns 184 ZS 10.0 l/100km Automāts (4)
BMW 535i Jūl 1985 — Jan 1988

Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.2 sekundēs

3.4 Benzīns 218 ZS 10.0 l/100km Manuālā (5)
BMW 535i Jūl 1985 — Jan 1988

Jaudīgākā benzīna versija (218 ZS)

3.4 Benzīns 218 ZS 11.0 l/100km Automāts (4)
Atsauksmes par BMW 5 sērija 1981
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]