BMW 520d (E60)
BMW 5 sērija 2007 2.0 dīzelis apraksts
Sedans BMW 520d tika ražots no 2007.gada septembra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 177 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW 5 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW 520d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 520d sasniedz 8.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 229 km/h.
BMW 520d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.6 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 5 sērija 2007 - 2010 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 7.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1240 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1520 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7 litri uz 100 km, kas ir par 25% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 5 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 520d tehniskie dati
Modelis: | BMW 520d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2007. septembris ... 2010. janvāris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 149 g/km |
Jauda: | 177 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 350 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 229 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 (kombinētais) 7.5 (pilsētā) 4.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | ||
Auto izmēri: | 4.84m (garums) 1.85m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | ||
Klīrenss: | 142 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2060 kg |
BMW 520d dzinējs N47D20
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW 520d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.4 litri |
Jauda | 116 - 177 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 260 - 350 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW X1 un 3 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas BMW 5 sērijas sedana [2007 - 2010] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW 520i
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520i
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 170 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 520d
Mar 2007 — Sept 2007 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520d Mar 2007 — Sept 2007 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 520d
Sept 2007 — Jan 2010 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 177 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520d Sept 2007 — Jan 2010 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 520i
Sept 2007 — Jan 2010 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.2 Benzīns | 170 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 520i
Sept 2007 — Jan 2010 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.2 Benzīns | 170 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 523i Mar 2007 — Jan 2010 | 2.5 Benzīns | 190 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 523i Mar 2007 — Jan 2010 | 2.5 Benzīns | 190 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 525i Mar 2007 — Jan 2010 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525i Mar 2007 — Jan 2010 | 2.5 Benzīns | 218 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 525d Mar 2007 — Jan 2010 | 2.5 Dīzelis | 197 ZS | 6.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525d Mar 2007 — Jan 2010 | 2.5 Dīzelis | 197 ZS | 6.5 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 525i Jan 2007 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525i Jan 2007 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 525 xDrive 4x4 Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 525 xDrive 4x4 Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 528i | 3.0 Benzīns | 230 ZS | 10.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 528i | 3.0 Benzīns | 230 ZS | 10.3 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 528i 4x4 | 3.0 Benzīns | 230 ZS | 11.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 530i Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 530i Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 530xi 4x4 Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 530xi 4x4 Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Benzīns | 272 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 535i | 3.0 Benzīns | 300 ZS | 10.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 535i | 3.0 Benzīns | 300 ZS | 10.8 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 535i 4x4 | 3.0 Benzīns | 300 ZS | 11.4 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 535i 4x4 | 3.0 Benzīns | 300 ZS | 11.0 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 525d | 3.0 Dīzelis | 197 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 525d | 3.0 Dīzelis | 197 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 525d 4x4 | 3.0 Dīzelis | 197 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 525d 4x4 | 3.0 Dīzelis | 197 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 530d Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 235 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 530d Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 235 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 530xd 4x4 Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 235 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 530xd 4x4 Mar 2007 — Jan 2010 | 3.0 Dīzelis | 235 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW 535d
Mar 2007 — Jan 2010 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (286 ZS) |
3.0 Dīzelis | 286 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 540i Mar 2007 — Jan 2010 | 4.0 Benzīns | 306 ZS | 10.0 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 540i Mar 2007 — Jan 2010 | 4.0 Benzīns | 306 ZS | 9.7 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW 550i
Mar 2007 — Jan 2010 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.2 sekundēs |
4.8 Benzīns | 367 ZS | 11.0 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW 550i
Mar 2007 — Jan 2010 Jaudīgākā benzīna versija (367 ZS) |
4.8 Benzīns | 367 ZS | 10.0 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |