BMW 7 sērija 2005 E65/E66
Pēc braukšanas ar tieši ar šīs paaudzes "semaku" citos vairs sēsties negribas - ļoti komfortabls, katrs brauciens sagādā baudu līdz tam, ka pat vienkārši gribas bezmērķīgi vizināties, motors pēc čipošanas jaudīgs un tajā pašā laikā ekonomisks - 6.2 l ārpus pilsētas var izspiest, vidēji 8.5. Bauda tajā, ka uz trases nav jāstreso par kolonnas apdzīšanu--kick down ...
visas BMW 7 sērijas atsauksmes
Šī BMW 7 sērijas E65/E66 paaudze tika ražota no 2005.gada janvāra līdz 2008.gada decembrim. Mums ir informācija par 12 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar aizmugurējo riteņu (klasisko) piedziņu.
Šim BMW pieejami pieci benzīna dzinēji ar tilpumu no 3.0 līdz 6.0 litriem un jaudu no 258 līdz 445 zirgspēkiem un trīs dīzeļdzinēji ar tilpumu no 3.0 līdz 4.4 litriem un jaudu no 231 līdz 330 zirgspēkiem. Latvijā BMW 7 sērija visbiežāk sastopams ar 3.0 litru dīzeļdzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 4.0 litru benzīna dzinējs. Visiem dzinējiem sadales vārpstas piedziņa tiek nodrošināta ar ķēdi, kas tiek uzskatīts par uzticamāku un retāk apkopi prasošu risinājumu (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams tikai ar automātisko pārnesumu kārbu.
BMW 7 sērijas 2005 E65/E66 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 10 līdz 14 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 8.2 līdz 9.5 litriem uz 100km. Ekonomiskākā BMW 7 sērijas 2005 E65/E66 benzīna versija ir BMW 730i, kas vidēji patērē 10 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais BMW 7 sērijas 2005 E65/E66 dīzelis - BMW 730d uz 100 kilometriem patērē 8.2 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais BMW 7 sērijas degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 8 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +13% benzīna motoriem un +3% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu BMW 7 sērijas modifikāciju
BMW 7 sērijas 2005 E65/E66 CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 241 līdz 330 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 216 līdz 251 gramiem uz kilometru. No BMW 7 sērijas ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir BMW 730i, kas vidēji saražo 241 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no BMW 7 sērijas dīzeļiem vismazāk CO2 izplata BMW 730d - 216 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 5.5 sekundēs ieskrienas BMW 760i versija, savukārt visgausākais ir BMW 730Ld, kurš šo ātrumu sasniedz 7.9 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 250 km/h ir 4.0 benzīna 306 zirgspēku versijai (BMW 740i) un 7 citām versijām.
BMW 7 sērijas garums ir 510 cm, tas ir liels auto. Salīdzinājumam - BMW 7 sērija ir par 18 cm garāks nekā Audi A6 sedans. BMW 7 sērijas svars (pilna masa) ir no 2385 līdz 2680 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 11 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. BMW 7 sērijas bagāžnieka tilpums ir 500 litri.
Šis BMW ir nedaudz dārgāks par vidējo, Latvijā to var iegādāties vidēji par 6000 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās BMW 7 sērijas remontu izmaksas gadā ir ap 330 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 7 sērijas 2005 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3200 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.24 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 59%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 21% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās BMW 7 sērijas lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par BMW 7 sērijas cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs BMW 7 sērija novērtēts ar vidējo atzīmi 8.5 - tas ir labāk, nekā vidēji šī vecuma auto (7.9). Visi atsauksmju autori ieteiktu šo BMW 7 sēriju iegādāties savam draugam.
BMW 7 sērijas modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
BMW 730i
Apr 2005 — Nov 2008 Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 258 ZS | 10.0 l/100km |
BMW 730Li
Apr 2005 — Nov 2008 Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 258 ZS | 10.0 l/100km |
BMW 730d
Apr 2005 — Nov 2008 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
3.0 Dīzelis | 231 ZS | 8.2 l/100km |
BMW 730Ld
Sept 2005 — Nov 2008 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
3.0 Dīzelis | 231 ZS | 8.2 l/100km |
BMW 740i Apr 2005 — Nov 2008 | 4.0 Benzīns | 306 ZS | 11.0 l/100km |
BMW 740Li Apr 2005 — Nov 2008 | 4.0 Benzīns | 306 ZS | 11.0 l/100km |
BMW 745d Apr 2005 — Nov 2008 | 4.4 Dīzelis | 300 ZS | 9.5 l/100km |
BMW 745d
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (330 ZS) |
4.4 Dīzelis | 330 ZS | 9.0 l/100km |
BMW 750i
Apr 2005 — Nov 2008 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
4.8 Benzīns | 367 ZS | 11.0 l/100km |
BMW 750Li
Apr 2005 — Nov 2008 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
4.8 Benzīns | 367 ZS | 12.0 l/100km |
BMW 760i
Apr 2005 — Nov 2008 Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.5 sekundēs |
6.0 Benzīns | 445 ZS | 13.0 l/100km |
BMW 760Li
Apr 2005 — Nov 2008 Jaudīgākā benzīna versija (445 ZS) |
6.0 Benzīns | 445 ZS | 14.0 l/100km |
BMW 7 sērijas cenas
BMW 7 sērijas 2005 - 2008 sedana cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 3300 € līdz 10500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto BMW 7 sērijas cena ir visnotaļ augsta - BMW 7 sērija ir aptuveni par 44 procentiem dārgāks nekā vidēji šī vecuma sedani (skat sedanu 2005 - 2008 cenu salīdzinājumu). BMW 7 sērijas augstā cena var būt skaidrojama ar labo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iespējams šis BMW ir izdevīgs pirkums ilgtermiņā.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
BMW 7 sērija 2008 cena | 6500 € | 8000 € | 10 500 € | |
BMW 7 sērija 2007 cena | 4500 € | 5500 € | 7000 € | |
BMW 7 sērija 2006 cena | 5000 € | 6000 € | 7000 € | |
BMW 7 sērija 2005 cena | 3300 € | 4400 € | 5500 € |
BMW 7 sērijas kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā BMW 7 sērijas? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW 7 sērijas 2005 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3200 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.24 €.
BMW 7 sērija 2005 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet BMW 7 sērijas kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
BMW 7 sērijas nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno BMW 7 sērijas nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2005 2006 2007 2008
BMW 7 sērijas uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm BMW 7 sērijas uzticamība ir nedaudz virs vidējās. 2011. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 7.6 procentiem šīs paaudzes BMW 7 sērijas (vidēji 5 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 8%.
BMW 7 sērijas 2005 E65/E66 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai BMW 7 sērijas paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
88% Lietus sensors
84% Kondicionieris
78% Riepu spiediena kontrole
75% Ksenona gaismas
74% Metālikas krāsa
68% Ādas apdare
47% Elektriski regulējami sēdekļi
47% Parkošanās sensori aizmugurē
46% Kruīza kontrole
46% Parkošanās sensori priekšā
45% Elektriski regulējama stūre
45% Bi-ksenona gaismas
45% Apsildāmi sēdekļi
43% Navigācija
43% Autonomais sildītājs
35% Aptumšojošie spoguļi
35% Regulējama stūre
32% Lūka
30% Distances kontrole
17% Adaptīvā kruīzkontrole
13% Ventilējami sēdekļi
12%
BMW 7 sērijas 2005 E65/E66 fotogrāfijas
BMW 7 sērija 2005 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar BMW 7 sērija 2005 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- labāka manevrētspēja
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- zemāka cena
- mazāk defektu
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- zemāka cena
- labāka manevrētspēja
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- labāka manevrētspēja
- mazāk defektu
Atsauksmes par BMW 7 sēriju
Kopā 18 atsauksmes par BMW 7 sēriju
Pēc braukšanas ar tieši ar šīs paaudzes "semaku" citos vairs sēsties negribas - ļoti komfortabls, katrs brauciens sagādā baudu līdz tam, ka pat vienkārši gribas bezmērķīgi vizināties, motors pēc čipošanas jaudīgs un tajā pašā laikā ekonomisks - 6.2 l ārpus pilsētas var izspiest, vidēji 8.5. Bauda tajā, ka uz trases nav jāstreso par kolonnas apdzīšanu--kick down režīmā nenormāla bauda, mašīnai pakešu logi, ļoti laba trokšņu izolācija pie jebkura ātruma-līdz 230km/h pavilkts un salonā klusums, braukts arī ar 2013 gada semaku, taču tajā vairs nav tādu plašumu kā esošajā, tāpat reāli iepaticies ātruma pārslēgšana pie stūres
Diezgan dārgas rezerves daļas, daudz kas der tikai no konkrēta šī modeļa, provocē uz satiksmes noteikumu pārkāpšanu:))
Iegādes gads: | 2019 auto vecums 14 gadi) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 300 € (ap 300 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto