BMW 750i (F01/02)
BMW 7 sērija 2008 4.4 benzīns apraksts
Sedans BMW 750i tika ražots no 2008.gada novembra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar astoņu cilindru 4.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 408 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 600 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 8 cilindru 32 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW 7 sērija 4.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 8.5 litri.
BMW 750i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 750i sasniedz 5.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
Šī BMW 750i modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 11.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 16.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 8.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 82 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 700 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 960 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 14.5 litri uz 100 km, kas ir par 27% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 7 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 750i tehniskie dati
Modelis: | BMW 750i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2008. novembris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 4395 cm3 Benzīns, 8 cilindri | CO2 izmeši: | 266 g/km |
Jauda: | 408 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 600 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.4 (kombinētais) 16.4 (pilsētā) 8.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 14.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 82 litri | ||
Auto izmēri: | 5.07m (garums) 1.90m (platums) 1.48m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2575 kg |
BMW 750i dzinējs N63B44O0
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 4395 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 8 |
Cilindra diametrs | 89 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 750i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 8.5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 408 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 600 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 16 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW X5 BMW X6 BMW 6 sērija |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 7 sērijas sedana [2008 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Piedziņa |
---|---|---|---|---|
BMW 730i
Jan 2009 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 258 ZS | 9.9 l/100km | Aizmugures |
BMW 730Li Jan 2009 — Jan 2012 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 10.0 l/100km | Aizmugures |
BMW 740i
Nov 2008 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
3.0 Benzīns | 326 ZS | 9.9 l/100km | Aizmugures |
BMW 740Li Nov 2008 — Jan 2012 | 3.0 Benzīns | 326 ZS | 10.0 l/100km | Aizmugures |
BMW 730Ld
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
3.0 Dīzelis | 245 ZS | 7.2 l/100km | Aizmugures |
BMW 730d
Nov 2008 — Jan 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
3.0 Dīzelis | 245 ZS | 7.2 l/100km | Aizmugures |
BMW 740d xDrive 4x4
Jan 2009 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (306 ZS) |
3.0 Dīzelis | 306 ZS | 7.0 l/100km | Pilnpiedziņa |
BMW ActiveHybrid7 | 4.4 Benzīns | 408 ZS | - | Aizmugures |
BMW 750i Nov 2008 — Jan 2012 | 4.4 Benzīns | 408 ZS | 11.4 l/100km | Aizmugures |
BMW 750Li Nov 2008 — Jan 2012 | 4.4 Benzīns | 408 ZS | 11.4 l/100km | Aizmugures |
BMW ActiveHybrid7L Jan 2009 — Jan 2012 | 4.4 Benzīns | 408 ZS | - | Aizmugures |
BMW 760i
Jan 2009 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.6 sekundēs |
6.0 Benzīns | 544 ZS | - | Aizmugures |
BMW 760Li
Jan 2009 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.6 sekundēs |
6.0 Benzīns | 544 ZS | 12.9 l/100km | Aizmugures |