BMW 3 sērija 2010 vs Alfa Romeo 145 1999
Virsbūve: | Kabriolets | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 255 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | 10.4 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 79 ZS lielāka nekā Alfa Romeo 145, savukārt griezes moments ir par 125 NM lielāks nekā Alfa Romeo 145. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 5.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Alfa Romeo 145, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 90 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Alfa Romeo 145. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1190 km kombinētajā ciklā | 1070 km kombinētajā ciklā | |
1380 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
1000 km ar reālo patēriņu | 1050 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo 145) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.61 m | 4.06 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.43 m | |
BMW 3 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 3 sērija ir par 55 cm garāks nekā Alfa Romeo 145, par 7 cm platāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 210 litri | 320 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
350 litri | 1130 litri | |
Alfa Romeo 145 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 110 litriem mazāks nekā Alfa Romeo 145. Tas varētu liecināt, ka BMW 3 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Alfa Romeo 145 (par 780 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.5 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Alfa Romeo 145, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`085 | 1`730 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Vidējā cena (€): | 13 200 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Alfa Romeo 145 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|