BMW Z4 2006 vs Audi TT 2006
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 265 ZS | 200 ZS | |
Griezes moments: | 315 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6 sekundes | 6.4 sekundes | |
BMW Z4 ir dinamiskāks braukšanā. BMW Z4 dzinēja jauda ir par 65 ZS lielāka nekā Audi TT, savukārt griezes moments ir par 35 NM lielāks nekā Audi TT. Pateicoties lielākai jaudai BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.8 l/100km | 8.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi TT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Audi TT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW Z4 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 610 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
560 km ar reālo patēriņu | 610 km ar reālo patēriņu | ||
Audi TT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW Z4) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 360'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW 1 sērija | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Skoda Octavia, Audi A3, Seat Altea, Volkswagen Passat CC | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW Z4 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.09 m | 4.18 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.27 m | 1.35 m | |
BMW Z4 ir mazāks. BMW Z4 ir par 9 cm īsāks nekā Audi TT, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 290 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 11 metri | |
BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Audi TT, tas nozīmē, ka ar BMW Z4 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`680 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Audi TT ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW Z4 nopietni defekti konstatēti apmēram 190 procentos gadījumu biežāk nekā Audi TT, attiecīgi Audi TT kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 14 400 | 8400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
Audi TT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|