Dacia Duster 2013 vs Ford Focus 2011
Virsbūve: | Apvidus | Sedans | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 148 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 8.7 sekundes | |
Ford Focus ir dinamiskāka braukšana. Dacia Duster dzinēja jauda ir par 45 ZS mazāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 92 NM mazāks nekā Ford Focus. Mazākas jaudas dēļ Dacia Duster sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 7.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Duster var nākties iegādāties par 270 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
710 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
580 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Dacia Duster ir 4x4: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Renault Megane, Nissan Almera, Dacia Logan, Renault Kangoo | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford C-Max, Ford Tourneo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.48 m | |
Dacia Duster ir mazāks, bet augstāks. Dacia Duster ir par 22 cm īsāks nekā Ford Focus, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Dacia Duster ir par 14 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 473 litri | 475 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1636 litri | nav datu | |
Dacia Duster bagāžas nodalījuma tilpums ir par 2 litriem mazāks nekā Ford Focus. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
Dacia Duster apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Dacia Duster var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Duster nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6400 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|