Dacia Duster 2013 vs Peugeot 3008 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 12.6 sekundes | |
Dacia Duster dzinēja jauda ir par 6 ZS mazāka nekā Peugeot 3008, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Peugeot 3008. Neskatoties uz mazāku jaudu Dacia Duster sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 5.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Duster var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 1420 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1500 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 1030 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Dacia Duster ir 4x4: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.64 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Dacia Duster ir par 5 cm īsāks nekā Peugeot 3008, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Duster ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 473 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1636 litri | 1241 litri | |
Dacia Duster ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Duster bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. Iespējams, Peugeot 3008 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Duster (par 395 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
Dacia Duster apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Peugeot 3008, tas nozīmē, ka ar Dacia Duster var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`844 | 2`020 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6400 | 7800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|