Peugeot 207 2009 vs Peugeot 308 2007
Virsbūve: | Universāls | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 95 ZS | |
Griezes moments: | 120 NM | 136 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.5 sekundes | 11.5 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 207 dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 16 NM mazāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 207 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 6.5 | |
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 206, Citroen C2, Peugeot Bipper | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 207, Citroen C3 Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 207 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.16 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.50 m | |
Peugeot 207 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Peugeot 207 ir par 12 cm īsāks nekā Peugeot 308, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 207 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 337 litri | 348 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1258 litri | 1201 litri | |
Peugeot 207 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 11 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 207 (par 57 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.9 metri | |
Peugeot 207 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Peugeot 308, tas nozīmē, ka ar Peugeot 207 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`642 | 1`780 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 207 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 207 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|