Peugeot 3008 2009 vs Dacia Duster 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 107 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 11.8 sekundes | |
Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Dacia Duster, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 6.2 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Dacia Duster, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 3008 var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 800 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.63 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 3008 ir par 5 cm īsāks nekā Dacia Duster, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 475 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1604 litri | 1604 litri | |
Dacia Duster ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 43 litriem mazāks nekā Dacia Duster. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Dacia Duster. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`030 | 1`755 | |
Drošība: | |||
Peugeot 3008 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Peugeot 3008 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 5200 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
Dacia Duster ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|