Peugeot 3008 2009 vs Mitsubishi ASX 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.8 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | n/a sekundes | |
Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā Mitsubishi ASX, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā Mitsubishi ASX. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mitsubishi ASX, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 3008 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Mitsubishi ASX. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 1050 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1200 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 900 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.63 m | |
Peugeot 3008 ir par 3 cm īsāks nekā Mitsubishi ASX, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 3008 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 384 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1604 litri | 1219 litri | |
Peugeot 3008 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem lielāks nekā Mitsubishi ASX. Iespējams, Mitsubishi ASX vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 3008 (par 385 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mitsubishi ASX, tas nozīmē, ka ar Peugeot 3008 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`030 | 2`060 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 11 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
Mitsubishi ASX ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|