Peugeot 308 2007 vs Fiat Bravo 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 255 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 10.5 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Fiat Bravo, savukārt griezes moments ir par 65 NM lielāks nekā Fiat Bravo. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 5.3 | |
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Fiat Bravo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 407, Citroen C5, Citroen C4 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.50 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 ir par 6 cm īsāks nekā Fiat Bravo, par 3 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 400 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | nav datu | |
Fiat Bravo ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 52 litriem mazāks nekā Fiat Bravo. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Fiat Bravo, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`905 | 1`300 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Fiat Bravo nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Fiat Bravo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|