Peugeot 308 2011 vs BMW 3 sērija 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 112 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.9 sekundes | 8.1 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 65 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 4.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1330 km kombinētajā ciklā | 1240 km kombinētajā ciklā | |
1530 km ārpus pilsētas | 1450 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 308) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.44 m | |
Peugeot 308 ir mazāks, bet augstāks. Peugeot 308 ir par 3 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 12 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2149 litri | 1385 litri | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 764 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`150 | 2`045 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
BMW 3 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3600 | 6000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.0/10 | 7.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|