LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 508 2015 vs BMW 5 sērija 2010

 
Peugeot 508
2015 - 2018
BMW 5 sērija
2010 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Dīzelis2.0 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 120 ZS184 ZS
Griezes moments: 300 NM380 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11 sekundes8.1 sekundes
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 508 dzinēja jauda ir par 64 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 508 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.9 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.04.5
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 508 ir labāka izvēle.
Peugeot 508 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 508 var ietaupīt 75 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 72 litri70 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1800 km kombinētajā ciklā1550 km kombinētajā ciklā
2000 km ārpus pilsētas1400 km ārpus pilsētas
Peugeot 508 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 508) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.
Klīrenss: 146 mm141 mm

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 300'000 km330'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 10 gadi17 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel GrandlandIzmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.83 m4.90 m
Platums: 1.83 m1.86 m
Augstums: 1.46 m1.46 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 508 ir par 7 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 3 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 515 litri520 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1183 litrinav datu
Peugeot 508 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 5 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija.
Apgriešanās diametrs: 12.2 metri11.9 metri
Peugeot 508 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā BMW 5 sērija.
Pilna masa (kg): 2`0252`230
Drošība: nav datu
Kvalitāte: nav datu
vidēja
Vidējā cena (€): 880011 600
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 508 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • zemāka cena
BMW 5 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks dzinēja resurss
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]