Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI
Peugeot 508 2014 1.6 dīzelis apraksts
Sedans Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 3500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 300 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTD2355VZ turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 190 līdz 330 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 508 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.5 litri.
Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI sasniedz 11 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 202 km/h.
Šī Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 4.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 72 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1800 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 2000 kilometriem.
Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 508 1.6 BlueHDI | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2015. janvāris ... 2018. decembris | ||
Dzinējs: | 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 120 ZS pie 3500 apgr/min | Griezes moments: | 300 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 202 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 (kombinētais) 4.7 (pilsētā) 3.6 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | ||
Auto izmēri: | 4.83m (garums) 1.83m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | ||
Klīrenss: | 146 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 515 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1183 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2025 kg |
Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI dzinējs DV6FCTED
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1560 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 17 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 508 2014 1.6 BlueHDI eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.5 litri |
Jauda | 120 ZS pie 3500 apgr/min |
Griezes moments | 300 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2017. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Citroen C4 Peugeot 3008 Citroen Berlingo Opel Grandland un 7 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Peugeot 508 sedana [2014 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Peugeot 508 2014 1.6 Jan 2014 — Jan 2018 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 THP
Jaudīgākā benzīna versija (165 ZS) |
1.6 Benzīns | 165 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 THP
Jaudīgākā benzīna versija (165 ZS) |
1.6 Benzīns | 165 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 e-HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 e-HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.0 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2015 1.6 BlueHDI Jan 2015 — Dec 2018 | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 4.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2015 1.6 BlueHDI Jan 2015 — Dec 2018 | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 3.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDI Jan 2014 — Jan 2018 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDi 4x4
Jan 2014 — Dec 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 3.3 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi | 2.0 Dīzelis | 180 ZS | 4.2 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.2 HDI
Jan 2014 — Jan 2018 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.2 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 204 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |