Peugeot 508 2014 2.0 HDI
Peugeot 508 2014 2.0 dīzelis apraksts
Sedans Peugeot 508 2014 2.0 HDI tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2018.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 163 zirgspēku jaudu pie 3750 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 340 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 310 līdz 520 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 508 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.
Peugeot 508 2014 2.0 HDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 508 2014 2.0 HDI sasniedz 9.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.
Šī Peugeot 508 2014 2.0 HDI degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 72 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1260 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1560 kilometriem.
- Peugeot 508 2014 2.0 HDi MT ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk (8.6 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.8 litriem uz 100 km jeb 14 % mazāks - 4.9 litri uz 100 km
- Peugeot 508 2014 2.0 HDi AT 4x4 ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk (8.6 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 2.4 litriem uz 100 km jeb 42 % mazāks - 3.3 litri uz 100 km
Peugeot 508 2014 2.0 HDI tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 508 2.0 HDI | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2018. janvāris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 163 ZS pie 3750 apgr/min | Griezes moments: | 340 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 210 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 (kombinētais) 7.6 (pilsētā) 4.6 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | ||
Auto izmēri: | 4.83m (garums) 1.83m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | ||
Klīrenss: | 146 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 545 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1183 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2105 kg |
Peugeot 508 2014 2.0 HDI dzinējs DW10CTED4
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 310 000 līdz 520 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas un ķēdes |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 508 2014 2.0 HDI eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.5 litri |
Jauda | 163 ZS pie 3750 apgr/min |
Griezes moments | 340 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 6 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Citroen C5 Peugeot 3008 Citroen DS4 un 3 citiem modeļiem |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 508 sedana [2014 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Peugeot 508 2014 1.6 Jan 2014 — Jan 2018 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 THP
Jaudīgākā benzīna versija (165 ZS) |
1.6 Benzīns | 165 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 THP
Jaudīgākā benzīna versija (165 ZS) |
1.6 Benzīns | 165 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 e-HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 e-HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.0 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2015 1.6 BlueHDI Jan 2015 — Dec 2018 | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 4.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2015 1.6 BlueHDI Jan 2015 — Dec 2018 | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 3.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDI Jan 2014 — Jan 2018 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDi 4x4
Jan 2014 — Dec 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 3.3 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi | 2.0 Dīzelis | 180 ZS | 4.2 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.2 HDI
Jan 2014 — Jan 2018 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.2 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 204 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |