Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi
Peugeot 508 2014 2.0 dīzelis apraksts
Sedans Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 370 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 280 līdz 480 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 508 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.1 litri.
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi sasniedz 8.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.
Šī Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 4.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 72 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1740 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1940 kilometriem.
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 508 2.0 BlueHDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2018. decembris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 150 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 370 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 210 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.1 (kombinētais) 4.9 (pilsētā) 3.7 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | ||
Auto izmēri: | 4.83m (garums) 1.83m (platums) 1.46m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | ||
Klīrenss: | 146 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 473 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1183 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2125 kg |
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi dzinējs DW10FDTED4
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 280 000 līdz 480 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.7 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas un ķēdes |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.1 litri |
Jauda | 150 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 370 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2013 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2016. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Peugeot 3008 Citroen C4 Citroen SpaceTourer un 4 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 508 sedana [2014 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Peugeot 508 2014 1.6 Jan 2014 — Jan 2018 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 THP
Jaudīgākā benzīna versija (165 ZS) |
1.6 Benzīns | 165 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 THP
Jaudīgākā benzīna versija (165 ZS) |
1.6 Benzīns | 165 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 e-HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 1.6 e-HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.0 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2015 1.6 BlueHDI Jan 2015 — Dec 2018 | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 4.0 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2015 1.6 BlueHDI Jan 2015 — Dec 2018 | 1.6 Dīzelis | 120 ZS | 3.9 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDi Jan 2014 — Dec 2015 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDI Jan 2014 — Jan 2018 | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 HDi 4x4
Jan 2014 — Dec 2015 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 3.3 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.0 BlueHDi | 2.0 Dīzelis | 180 ZS | 4.2 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Peugeot 508 2014 2.2 HDI
Jan 2014 — Jan 2018 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.2 sekundēs |
2.2 Dīzelis | 204 ZS | 5.7 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |