Subaru XV 2012 vs BMW X1 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 196 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 7.7 sekundes | |
BMW X1 ir dinamiskāka braukšana. Subaru XV dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā BMW X1, savukārt griezes moments ir par 74 NM mazāks nekā BMW X1. Mazākas jaudas dēļ Subaru XV sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 9.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Subaru XV ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Subaru XV degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā BMW X1, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Subaru XV var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Subaru XV degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā BMW X1. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Subaru XV dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Subaru Forester, Subaru Impreza, Subaru Legacy | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW X1 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.45 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.57 m | 1.55 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Subaru XV ir par 3 cm īsāks nekā BMW X1, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Subaru XV ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 380 litri | 420 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1270 litri | 1350 litri | |
BMW X1 ir vairāk vietas bagāžai. Subaru XV bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem mazāks nekā BMW X1. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW X1 (par 80 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.8 metri | |
Subaru XV apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā BMW X1, tas nozīmē, ka ar Subaru XV var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`060 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Subaru XV ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 14 800 | 10 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Subaru XV ir
|
BMW X1 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|