BMW 1 sērija 2007 vs Peugeot 308 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 112 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 11.4 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 31 ZS lielāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Peugeot 308. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 4.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. BMW 1 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 1 sērija var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 1500 km kombinētajā ciklā | |
1270 km ārpus pilsētas | 1570 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 308) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.50 m | |
BMW 1 sērija ir mazāks. BMW 1 sērija ir par 4 cm īsāks nekā Peugeot 308, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 1 sērija ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 348 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | 1201 litri | |
BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 18 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 51 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
BMW 1 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Peugeot 308. | |||
Pilna masa (kg): | 1`830 | 1`860 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|