Mazda 626 2000 vs Toyota Corolla 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 167 ZS | 126 ZS | |
Griezes moments: | 218 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 10.3 sekundes | |
Mazda 626 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 626 dzinēja jauda ir par 41 ZS lielāka nekā Toyota Corolla, taču griezes moments ir par 82 NM mazāks nekā Toyota Corolla. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 5.3 | |
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 55 litri | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 9, Mazda MX-6 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Auris, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Corolla varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.75 m | 4.54 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.47 m | |
Mazda 626 ir par 21 cm garāks nekā Toyota Corolla, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 454 litri | 450 litri | |
Mazda 626 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 4 litriem lielāks nekā Toyota Corolla. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10 metri | |
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Toyota Corolla, tas nozīmē, ka ar Mazda 626 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`890 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 3600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.2/10 | 9.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
Toyota Corolla ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|