LatviešuEnglishEspañol

Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic

Honda Accord 2011 2.2 dīzelis apraksts

Sedans Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.2 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTB1449VLZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 210 līdz 360 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Honda Accord 2.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.

Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic sasniedz 10 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 207 km/h.

Šī Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 65 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1300 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Honda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.1 litri uz 100 km, kas ir par 16% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Honda Accord degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Honda Accord versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk (9.4 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.8 litriem uz 100 km jeb 13 % mazāks - 5.3 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.9 litriem uz 100 km jeb 13 % mazāks - 6.2 litri uz 100 km.
Honda Accord 2011

Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic tehniskie dati

Modelis: Honda Accord 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic
Virsbūves tips: Sedans
Ražošanas periods: 2011. janvāris ... 2012. janvāris 
Dzinējs: 2199 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 159 g/km
Jauda: 150 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 350 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 207 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.1 (kombinētais) 8.1 (pilsētā) 5.0 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 7.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 65 litri
Auto izmēri: 4.73m (garums) 1.84m (platums) 1.44m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.7 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 467 litri
Auto svars (pilna masa): 2110 kg

Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic dzinējs N22B

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 2199 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 96.9 mm
Kompresijas pakāpe 16.3 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic eļļas tips 0W-30
Eļļas tilpums 5.5 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 8.5 litri
Jauda 150 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 350 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2008
Ražošanas ilgums 7 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Honda CR-V Honda Civic

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Honda Accord sedana [2011 - 2012] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 156 ZS 6.9 l/100km Manuālā (6)
Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC Automatic 2.0 Benzīns 156 ZS 7.3 l/100km Automāts (6)
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.2 Dīzelis 150 ZS 5.3 l/100km Manuālā (6)
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic 2.2 Dīzelis 150 ZS 6.1 l/100km Automāts (6)
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 180 Hp

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS)
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.2 Dīzelis 180 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Honda Accord 2011 2.4 i-VTEC

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8 sekundēs

2.4 Benzīns 201 ZS 8.6 l/100km Manuālā (6)
Honda Accord 2011 2.4 i-VTEC Automatic

Jaudīgākā benzīna versija (201 ZS)

2.4 Benzīns 201 ZS 8.4 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Honda Accord 2011
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]