Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic
Honda Accord 2011 2.2 dīzelis apraksts
Sedans Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.2 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GTB1449VLZ turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 210 līdz 360 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Honda Accord 2.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic sasniedz 10 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 207 km/h.
Šī Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 65 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1300 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Honda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.1 litri uz 100 km, kas ir par 16% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Honda Accord degvielas patēriņš.
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic tehniskie dati
Modelis: | Honda Accord 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 2199 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 159 g/km |
Jauda: | 150 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 350 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 207 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 (kombinētais) 8.1 (pilsētā) 5.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | ||
Auto izmēri: | 4.73m (garums) 1.84m (platums) 1.44m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 467 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 2110 kg |
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic dzinējs N22B
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 2199 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 96.9 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.3 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic eļļas tips | 0W-30 |
Eļļas tilpums | 5.5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 8.5 litri |
Jauda | 150 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 350 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Honda CR-V Honda Civic |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Honda Accord sedana [2011 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 156 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC Automatic | 2.0 Benzīns | 156 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (6) |
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.2 Dīzelis | 150 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic | 2.2 Dīzelis | 150 ZS | 6.1 l/100km | Automāts (6) |
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 180 Hp
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS) |
2.2 Dīzelis | 180 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2011 2.4 i-VTEC
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8 sekundēs |
2.4 Benzīns | 201 ZS | 8.6 l/100km | Manuālā (6) |
Honda Accord 2011 2.4 i-VTEC Automatic
Jaudīgākā benzīna versija (201 ZS) |
2.4 Benzīns | 201 ZS | 8.4 l/100km | Automāts (6) |