LatviešuEnglishEspañol

Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC

Honda Accord 2011 2.0 benzīns apraksts

Sedans Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 156 zirgspēku jaudu pie 6300 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 192 Nm (ņūtonmetri) pie 4100 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Honda Accord 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.5 litri.

Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC sasniedz 9.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 215 km/h.

Šī Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 65 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 940 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1160 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Honda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.1 litri uz 100 km, kas ir par 17% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Honda Accord degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Honda Accord versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC Automatic AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk (10.8 sekundēs), turklāt ir mazāk ekonomiska - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.4 litriem uz 100 km jeb 6 % lielāks - 7.3 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 4 % lielāks - 8.4 litri uz 100 km.
Honda Accord 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Honda Accord 2011

Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC tehniskie dati

Modelis: Honda Accord 2.0 i-VTEC
Virsbūves tips: Sedans
Ražošanas periods: 2011. janvāris ... 2012. janvāris 
Dzinējs: 1997 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 159 g/km
Jauda: 156 ZS pie 6300 apgr/min Griezes moments: 192 NM pie 4100 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 215 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.3 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.9 (kombinētais) 9.0 (pilsētā) 5.6 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8.1 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 65 litri
Auto izmēri: 4.73m (garums) 1.84m (platums) 1.44m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.7 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 467 litri
Auto svars (pilna masa): 1935 kg

Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC dzinējs R20A

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1997 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 81 mm
Virzuļa gājiens 96.9 mm
Kompresijas pakāpe 10.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.5 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 7 litri
Jauda 150 - 155 ZS pie 6300 apgr/min
Griezes moments 185 - 195 NM pie 4100 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2006
Ražošanas ilgums 18 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Honda CR-V

Visas Honda Accord sedana [2011 - 2012] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 156 ZS 6.9 l/100km Manuālā (6)
Honda Accord 2011 2.0 i-VTEC Automatic 2.0 Benzīns 156 ZS 7.3 l/100km Automāts (6)
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.2 Dīzelis 150 ZS 5.3 l/100km Manuālā (6)
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 150 Hp Automatic 2.2 Dīzelis 150 ZS 6.1 l/100km Automāts (6)
Honda Accord 2011 2.2 i-DTEC 180 Hp

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS)
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.2 Dīzelis 180 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Honda Accord 2011 2.4 i-VTEC

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8 sekundēs

2.4 Benzīns 201 ZS 8.6 l/100km Manuālā (6)
Honda Accord 2011 2.4 i-VTEC Automatic

Jaudīgākā benzīna versija (201 ZS)

2.4 Benzīns 201 ZS 8.4 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Honda Accord 2011
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]