Honda CR-V 2002 2.0i Executive Automatic
Honda CR-V 2002 2.0 benzīns apraksts
Apvidus auto Honda CR-V 2002 2.0i Executive Automatic tika ražots no 2004.gada janvāra līdz 2004.gada novembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 190 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
2001. gadā Honda ieviesa K sērijas dzinēju līniju. Dzinējam ir 16 vārstu alumīnija cilindru galva bez hidrauliskajiem kompensatoriem, individuālās aizdedzes spoles, VTC fāzu regulatoru ieplūdes pusē un motora sadales ...
Šim Honda CR-V 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
Honda CR-V 2002 2.0i Executive Automatic ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Honda CR-V 2002 2.0i Executive Automatic sasniedz 12 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 167 km/h.
Šī Honda CR-V 2002 2.0i Executive Automatic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 9.3 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Honda CR-V 2002 - 2004 versijām. Degvielas bākas tilpums ir 58 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 620 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Honda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 11 litri uz 100 km, kas ir par 18% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Honda CR-V degvielas patēriņš.
Honda CR-V drošība
Drošības testos Honda CR-V ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Honda CR-V novērtēta ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Honda CR-V saņēmis trīs zvaigznes.
- Honda CR-V 2002 2.0i MT 4x4 ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk (10 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 2 % mazāks - 9.1 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 1.5 litriem uz 100 km jeb 14 % mazāks - 9.5 litri uz 100 km
- Honda CR-V 2004 2.0i Executive MT 4x4 ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk (10 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 2 % mazāks - 9.1 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 1.3 litriem uz 100 km jeb 12 % mazāks - 9.7 litri uz 100 km

Honda CR-V 2002 2.0i Executive Automatic tehniskie dati
Modelis: | Honda CR-V 2.0i Executive Automatic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2004. janvāris ... 2004. novembris | ||
Dzinējs: | 1998 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 221 g/km |
Jauda: | 150 ZS pie 6500 apgr/min | Griezes moments: | 190 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 167 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.3 (kombinētais) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 11 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | ||
Auto izmēri: | 4.58m (garums) 1.78m (platums) 1.71m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 527 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 952 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) |
Honda CR-V 2002 2.0i Executive Automatic dzinējs K20A1, K20A3, K20A4, K20A6
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
2001. gadā Honda ieviesa K sērijas dzinēju līniju. Dzinējam ir 16 vārstu alumīnija cilindru galva bez hidrauliskajiem kompensatoriem, individuālās aizdedzes spoles, VTC fāzu regulatoru ieplūdes pusē un motora sadales ķēdi. Standarta versijas tika aprīkotas ar plastmasas ieplūdes kolektoru ar maināmu ģeometriju un VTEC sistēmu ieplūdes pusē, savukārt sporta modifikācijās bija alumīnija kolektors un VTEC abās sadales vārpstās.Viena no zināmajām šīs dzinēju sērijas vājajām vietām ir priekšlaicīgs izplūdes sadales vārpstas nodilums, kas galvenokārt skar versijas bez VTEC izplūdes pusē. Lai novērstu pārmērīgu nodilumu, ir būtiski izmantot ieteikto eļļas viskozitāti un pārbaudīt vārstu atstarpes ik pēc 40 000 km.
Dzinējs ir ļoti jutīgs pret apkopes intervāliem, jo netīra eļļa aizsprosto VTC fāzu regulatora un i-VTEC vadības vārsta sietiņus. Pēc 200 000 km var rasties fāzu nobīdes sakarā ar ķēdes izstiepšanos vai VTC sistēmas nolietojumu.
Eļļas patēriņš ir vēl viena problēma. Tāpat kā daudziem alumīnija dzinējiem, tam ir nosliece uz pārkaršanu, un tā plānie virzuļu gredzeni bieži iestrēgst. Zems eļļas līmenis var izraisīt klaņu gultņu bojājumus, tāpēc regulāra eļļas līmeņa pārbaude ir būtiska.
K20A dzinēja motora sadales ķēde mēdz izstiepties, īpaši pēc 200 000 km. Lai gan izstiepta ķēde ne vienmēr rada troksni, to var diagnosticēt, pārbaudot hidrauliskā spriegotāja virzuli. Vēl viena metode ir laika atzīmju salīdzināšana uz sadales vārpstu zobratiem un kloķvārpstas skriemeļa.
Citas bieži sastopamās problēmas ietver ieplūdes kolektora maināmā garuma sistēmas iestrēgšanu, eļļas noplūdes no priekšējā kloķvārpstas blīvslēga un i-VTEC vadības vārsta, kā arī nestabilu tukšgaitu, ko izraisa netīrs droseļvārsts vai tukšgaitas gaisa vadības vārsts.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 86 mm |
Virzuļa gājiens | 86 mm |
Kompresijas pakāpe | 9.7 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Honda CR-V 2002 2.0i Executive Automatic eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 150 - 160 ZS pie 6500 apgr/min |
Griezes moments | 180 - 190 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2001 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Honda Civic Honda Accord Honda FR-V Honda Stream |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Honda CR-V [2002 - 2004] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Honda CR-V 2002 2.0i 4x4
Mar 2002 — Nov 2004 Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 9.1 l/100km | Manuālā (5) |
Honda CR-V 2004 2.0i Executive 4x4
Jan 2004 — Nov 2004 Dinamiskākā versija - 100 km/h 10 sekundēs |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 9.1 l/100km | Manuālā (5) |
Honda CR-V 2002 2.0i Automatic 4x4 Mar 2002 — Nov 2004 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 9.3 l/100km | Automāts (4) |
Honda CR-V 2004 2.0i Executive Automatic 4x4 Jan 2004 — Nov 2004 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 9.3 l/100km | Automāts (4) |
Honda CR-V 2002 2.4 i 16V LX 4x4
Jaudīgākā versija (162 ZS) |
2.4 Benzīns | 162 ZS | 10.1 l/100km | Manuālā (5) |