LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2010 2.0

Mazda 6 2010 2.0 benzīns apraksts

Sedans Mazda 6 2010 2.0 tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 147 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 184 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var  ...  Šim Mazda 6 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.

Mazda 6 2010 2.0 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2010 2.0 sasniedz 10 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 215 km/h.

Šī Mazda 6 2010 2.0 modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 900 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1180 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.4 litri uz 100 km, kas ir par 6% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Mazda 6 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Mazda 6 2010 2.0 Automatic AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk (10.9 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.7 litriem uz 100 km jeb 10 % lielāks - 7.7 litri uz 100 km.
Mazda 6 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Mazda 6 2010

Mazda 6 2010 2.0 tehniskie dati

Modelis: Mazda 6 2.0
Virsbūves tips: Sedans
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2013. janvāris 
Dzinējs: 2000 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 147 ZS pie 6500 apgr/min Griezes moments: 184 NM pie 4000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 215 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 7.0 (kombinētais) 9.8 (pilsētā) 5.4 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 7.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 64 litri
Auto izmēri: 4.76m (garums) 1.80m (platums) 1.44m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.8 metri
Klīrenss: 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 519 litri
Auto svars (pilna masa): 1915 kg

Mazda 6 2010 2.0 dzinējs LF-DE

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz pastiprināti patērēt eļļu.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1999 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 87.5 mm
Virzuļa gājiens 83.1 mm
Kompresijas pakāpe 10.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Mazda 6 2010 2.0 eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.3 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 7.5 litri
Jauda 140 - 160 ZS pie 6500 apgr/min
Griezes moments 175 - 195 NM pie 4000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2002
Ražošanas ilgums 13 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Mazda 3 Mazda MX-5 Mazda 5 Mazda CX-5

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Mazda 6 sedana [2010 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Mazda 6 2010 1.8

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 120 ZS 6.4 l/100km Manuālā (5)
Mazda 6 2010 2.0

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

2.0 Benzīns 147 ZS 7.0 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2010 2.0 Automatic 2.0 Benzīns 147 ZS 7.7 l/100km Automāts (5)
Mazda 6 2010 2.2 CD 129 Hp Jan 2010 — Dec 2012

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.2 Dīzelis 129 ZS 5.2 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2010 2.2 CD 180 Hp Jan 2010 — Dec 2012

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (180 ZS)

2.2 Dīzelis 180 ZS 5.4 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2010 2.5

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs

2.5 Benzīns 170 ZS 8.0 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2010 2.5 Automatic 2.5 Benzīns 170 ZS 8.4 l/100km Automāts (5)
Mazda 6 2010 3.7 V6 Jan 2010 — Dec 2012

Jaudīgākā benzīna versija (272 ZS)

3.7 Benzīns 272 ZS 10.3 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Mazda 6 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]