Mazda 626 1999 2.0 DiTD 110 Hp
Mazda 626 1999 2.0 dīzelis apraksts
Sedans Mazda 626 1999 2.0 DiTD 110 Hp tika ražots no 2000.gada septembra līdz 2002.gada jūlijam. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1800 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 2 un Euro 3 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 240 000 līdz 410 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējs ir uzticams, ja tiek lietota kvalitatīva dīzeļdegviela. Turbīnas resurss gan nav ...
Šim Mazda 626 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.7 litri.
Mazda 626 1999 2.0 DiTD 110 Hp ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 626 1999 2.0 DiTD 110 Hp sasniedz 11 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 191 km/h.
Šī Mazda 626 1999 2.0 DiTD 110 Hp modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.9 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Mazda 626 1999 - 2002 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 7.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1080 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais Mazda 626 degvielas patēriņš.
Mazda 626 1999 2.0 DiTD 110 Hp tehniskie dati
Modelis: | Mazda 626 2.0 DiTD 110 Hp | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2000. septembris ... 2002. jūlijs | ||
Dzinējs: | 1998 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 110 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 230 NM pie 1800 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 191 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 (kombinētais) 7.4 (pilsētā) 5.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | ||
Auto izmēri: | 4.59m (garums) 1.71m (platums) 1.43m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 502 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1500 kg |
Mazda 626 1999 2.0 DiTD 110 Hp dzinējs RF4F
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējs ir uzticams, ja tiek lietota kvalitatīva dīzeļdegviela. Turbīnas resurss gan nav īpaši liels.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 240 000 līdz 410 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums | 1998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 86 mm |
Virzuļa gājiens | 86 mm |
Kompresijas pakāpe | 18.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Mazda 626 1999 2.0 DiTD 110 Hp eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 100 - 110 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 220 - 230 NM pie 1800 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1998 |
Ražošanas ilgums | 6 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2001. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Mazda 323 Mazda Premacy |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Mazda 626 sedana [1999 - 2002] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda 626 1999 1.8
Dec 1999 — Jan 2002 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 100 ZS | 7.6 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 1999 2.0 Dec 1999 — Jūl 2002 | 2.0 Benzīns | 115 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 1999 2.0 Automatic Dec 1999 — Jan 2002 | 2.0 Benzīns | 115 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (4) |
Mazda 626 1999 2.0hp Dec 1999 — Jan 2002 | 2.0 Benzīns | 136 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 1999 2.0hp Automatic Dec 1999 — Jan 2002 | 2.0 Benzīns | 136 ZS | 8.9 l/100km | Automāts (4) |
Mazda 626 1999 2.0 DiTD 100 Hp
Dec 1999 — Sept 2000 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 100 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 2000 2.0 DiTD 110 Hp
Sept 2000 — Jūl 2002 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS) |
2.0 Dīzelis | 110 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 2000 2.5 V6
Jan 2000 — Dec 2002 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.3 sekundēs |
2.5 Benzīns | 167 ZS | - | Manuālā (5) |