LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 206 1998 GTI 2.0-16V (3 durvis)

Peugeot 206 1998 2.0 benzīns apraksts

Hečbeks Peugeot 206 1998 GTI 2.0-16V tika ražots no 1999.gada marta līdz 2002.gada oktobrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 190 Nm (ņūtonmetri) pie 4100 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 3 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 206 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.

Peugeot 206 1998 GTI 2.0-16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 206 1998 GTI 2.0-16V sasniedz 8.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.

Šī Peugeot 206 1998 GTI 2.0-16V modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 640 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 800 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.7 litri uz 100 km, kas ir par 13% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 206 degvielas patēriņš.

Peugeot 206 drošība

Drošības testos Peugeot 206 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 206 novērtēta ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Peugeot 206 saņēmis divas zvaigznes.

Peugeot 206 1998

Peugeot 206 1998 GTI 2.0-16V tehniskie dati

Modelis: Peugeot 206 GTI 2.0-16V
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 1999. marts ... 2002. oktobris 
Dzinējs: 1997 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 185 g/km
Jauda: 136 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 190 NM pie 4100 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 210 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 8.3 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 7.7 (kombinētais) 10.7 (pilsētā) 6.1 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 50 litri
Auto izmēri: 3.82m (garums) 1.65m (platums) 1.43m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 9.9 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 245 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1130 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1560 kg

Peugeot 206 1998 GTI 2.0-16V dzinējs EW10J4

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1997 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 10.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 206 1998 GTI 2.0-16V eļļas tips 5W-40
Eļļas tilpums 4.25 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 5 litri
Jauda 136 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 190 NM pie 4100 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 1999
Ražošanas ilgums 11 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 307 Citroen Xsara Peugeot 407 Citroen Xsara Picasso un 3 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 206 hečbeka [1998 - 2002] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 206 1998 1.1

Ekonomiskākā benzīna versija

1.1 Benzīns 60 ZS 6.2 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 1998 1.4 1.4 Benzīns 75 ZS 6.3 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 1999 1.4 Jan 1999 — Okt 2002 1.4 Benzīns 75 ZS 6.9 l/100km Automāts (4)
Peugeot 206 2002 1.4 HDI Jan 2002 — Okt 2002

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.4 Dīzelis 68 ZS 4.3 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 1998 1.6 Sept 1998 — Jan 2001 1.6 Benzīns 90 ZS 7.0 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 2000 1.6 Mai 2000 — Nov 2000 1.6 Benzīns 90 ZS 7.6 l/100km Automāts (4)
Peugeot 206 2000 1.6-16V Nov 2000 — Okt 2002 1.6 Benzīns 110 ZS 6.4 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 2000 1.6-16V Nov 2000 — Okt 2002 1.6 Benzīns 110 ZS 7.1 l/100km Automāts (4)
Peugeot 206 1998 1.9 D Sept 1998 — Jan 2002 1.9 Dīzelis 70 ZS 5.5 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 1999 GTI 2.0-16V Mar 1999 — Okt 2002

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs

2.0 Benzīns 138 ZS 7.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 206 2001 2.0 HDI Jan 2001 — Okt 2002

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (90 ZS)

2.0 Dīzelis 90 ZS 5.0 l/100km Manuālā (5)
Atsauksmes par Peugeot 206 1998
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]