Renault Megane 2009 Estate 2.0 16V
Renault Megane 2009 2.0 benzīns apraksts
Universāls Renault Megane 2009 Estate 2.0 16V tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 140 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 195 Nm (ņūtonmetri) pie 3750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Renault Megane 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.7 litri.
Renault Megane 2009 Estate 2.0 16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un Jatco JF011E automātiskā pārnesumu kārba. Pie atbilstošas apkalpošanas Jatco JF011E pārnesumu kārbas resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir vidēji 200 000 km.
100 kilometru stundā ātrumu Renault Megane 2009 Estate 2.0 16V sasniedz 10.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 195 km/h.
Renault Megane 2009 Estate 2.0 16V degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 800 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Renault degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.4 litri uz 100 km, kas ir par 14% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Renault Megane degvielas patēriņš.
Renault Megane 2009 Estate 2.0 16V tehniskie dati
Modelis: | Renault Megane Estate 2.0 16V | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2009. janvāris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 174 g/km |
Jauda: | 140 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 195 NM pie 3750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 195 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 (kombinētais) 9.8 (pilsētā) 6.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.56m (garums) 1.80m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Klīrenss: | 120 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 524 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1595 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1840 kg |
Renault Megane 2009 Estate 2.0 16V dzinējs M4R
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.2 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 150 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Renault Megane 2009 Estate 2.0 16V eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6.8 litri |
Jauda | 130 - 145 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 190 - 210 NM pie 3750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2005 |
Ražošanas ilgums | 19 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Renault Scenic Renault Clio Renault Koleos |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Renault Megane universāla [2009 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Renault Megane 2009 Estate 1.4
Jan 2009 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 130 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2009 Estate 1.5 dCi
Jan 2009 — Jan 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Dīzelis | 90 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2009 Estate 1.5 dCi
Jan 2009 — Jan 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2009 1.5 dCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | 4.2 l/100km | Automāts (6) |
Renault Megane 2009 Estate 1.6 16V
Jan 2009 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 100 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Renault Megane 2009 Estate 1.6 16V Jan 2009 — Jan 2012 | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2009 Estate 1.9 dCi Jan 2009 — Jan 2012 | 1.9 Dīzelis | 130 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2009 Estate 2.0 16V Jan 2009 — Jan 2012 | 2.0 Benzīns | 140 ZS | 7.4 l/100km | Automāts |
Renault Megane 2009 Estate 2.0
Jan 2009 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8 sekundēs |
2.0 Benzīns | 180 ZS | 7.6 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2010 2.0 dCi Jan 2010 — Dec 2012 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (6) |
Renault Megane 2010 GT 2.0 dCi
Jan 2010 — Dec 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (160 ZS) |
2.0 Dīzelis | 160 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |