Renault Megane 2009 1.5 dCi
Renault Megane 2009 1.5 dīzelis apraksts
Universāls Renault Megane 2009 1.5 dCi tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2012.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.5 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas ...
Šim Renault Megane 1.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.9 litri.
Renault Megane 2009 1.5 dCi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Renault Megane 2009 1.5 dCi sasniedz 12.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 190 km/h.
Renault Megane 2009 1.5 dCi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.2 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Renault Megane 2009 - 2012 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 5.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1420 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1620 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Renault degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.8 litri uz 100 km, kas ir par 38% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Renault Megane degvielas patēriņš.
Renault Megane 2009 1.5 dCi tehniskie dati
Modelis: | Renault Megane 1.5 dCi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2009. janvāris ... 2012. decembris | ||
Dzinējs: | 1461 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 110 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 240 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 190 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 (kombinētais) 5.1 (pilsētā) 3.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.56m (garums) 1.80m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | ||
Klīrenss: | 120 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 524 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1595 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1842 kg |
Renault Megane 2009 1.5 dCi dzinējs K9K 3
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas iesmidzināšanas sistēma, kā arī jāseko līdzi zobsiksnas maiņas intervālam!Dzinēja tilpums | 1461 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 76 mm |
Virzuļa gājiens | 80.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.2 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 60 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Renault Megane 2009 1.5 dCi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.9 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6.5 litri |
Jauda | 75 - 110 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 180 - 260 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Nissan Qashqai Renault Laguna Renault Scenic Dacia Duster Nissan Juke un 18 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Renault Megane universāla [2009 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Renault Megane 2009 Estate 1.4
Jan 2009 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 130 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2009 Estate 1.5 dCi
Jan 2009 — Jan 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Dīzelis | 90 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2009 Estate 1.5 dCi
Jan 2009 — Jan 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2009 1.5 dCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | 4.2 l/100km | Automāts (6) |
Renault Megane 2009 Estate 1.6 16V
Jan 2009 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 100 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Renault Megane 2009 Estate 1.6 16V Jan 2009 — Jan 2012 | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 6.9 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2009 Estate 1.9 dCi Jan 2009 — Jan 2012 | 1.9 Dīzelis | 130 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2009 Estate 2.0 16V Jan 2009 — Jan 2012 | 2.0 Benzīns | 140 ZS | 7.4 l/100km | Automāts |
Renault Megane 2009 Estate 2.0
Jan 2009 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8 sekundēs |
2.0 Benzīns | 180 ZS | 7.6 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2010 2.0 dCi Jan 2010 — Dec 2012 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 6.6 l/100km | Automāts (6) |
Renault Megane 2010 GT 2.0 dCi
Jan 2010 — Dec 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (160 ZS) |
2.0 Dīzelis | 160 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |