Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 1.5 dCi
Renault Megane 2010 1.5 dīzelis apraksts
Kabriolets Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 1.5 dCi tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.5 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas ...
Šim Renault Megane 1.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.9 litri.
Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 1.5 dCi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 1.5 dCi sasniedz 13.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 190 km/h.
Šī Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 1.5 dCi modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Renault Megane 2010 - 2012 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 6.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1200 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1360 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Renault degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.8 litri uz 100 km, kas ir par 16% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Renault Megane degvielas patēriņš.
Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 1.5 dCi tehniskie dati
Modelis: | Renault Megane Coupe-Cabriolet 1.5 dCi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 1461 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 130 g/km |
Jauda: | 110 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 240 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 190 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 (kombinētais) 6.1 (pilsētā) 4.4 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.49m (garums) 1.81m (platums) 1.43m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 211 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1899 kg |
Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 1.5 dCi dzinējs K9K 3
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas iesmidzināšanas sistēma, kā arī jāseko līdzi zobsiksnas maiņas intervālam!Dzinēja tilpums | 1461 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 76 mm |
Virzuļa gājiens | 80.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 15.2 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 60 000 km |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 1.5 dCi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.9 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 75 - 110 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 180 - 260 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2008 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2011. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Nissan Qashqai Renault Laguna Renault Scenic Dacia Duster Nissan Juke un 18 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Renault Megane kabrioleta [2010 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 1.4
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 130 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 1.5 dCi | 1.5 Dīzelis | 110 ZS | 5.0 l/100km | Automāts (6) |
Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 1.6 16V
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.6 l/100km | Manuālā (6) |
Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 2.0 | 2.0 Benzīns | 140 ZS | 8.0 l/100km | Automāts |
Renault Megane 2010 Coupe-Cabriolet 2.0
Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.8 sekundēs |
2.0 Benzīns | 180 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (6) |