BMW Z4 2009 28i
BMW Z4 2009 2.0 benzīns apraksts
Kabriolets BMW Z4 2009 28i tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 245 zirgspēku jaudu pie 5000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 350 Nm (ņūtonmetri) pie 1250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un twinscroll turbīna. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 190 000 līdz 330 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Līdz 2015. gadam ražotajiem dzinējiem mēdza būt problēmas ar dzinēja ķēdes vadotnēm, ...
Šim BMW Z4 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5 litri.
BMW Z4 2009 28i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW Z4 2009 28i sasniedz 5.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.
BMW Z4 2009 28i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.8 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā BMW Z4 2009 - 2013 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 9.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 800 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.7 litri uz 100 km, kas ir par 28% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW Z4 degvielas patēriņš.
BMW Z4 2009 28i tehniskie dati
Modelis: | BMW Z4 28i | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2013. decembris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 245 ZS pie 5000 apgr/min | Griezes moments: | 350 NM pie 1250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 250 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.7 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 (kombinētais) 9.1 (pilsētā) 5.5 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.24m (garums) 1.79m (platums) 1.29m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1730 kg |
BMW Z4 2009 28i dzinējs N20B20
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Līdz 2015. gadam ražotajiem dzinējiem mēdza būt problēmas ar dzinēja ķēdes vadotnēm, kas ar laiku tika novērstas. Vēl problēmas šim dzinējam mēdz sagādāt eļļas sūkņa ražība un tā piedziņas ķēde, kā arī mēdz plaisāt eļļas filtra turētāja korpuss.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90.1 mm |
Kompresijas pakāpe | 10 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW Z4 2009 28i eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 156 - 245 ZS pie 5000 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 350 NM pie 1250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2011 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW X3 BMW X1 un 4 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW Z4 kabrioleta [2009 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW Z4 2011 2.0 20i
Jan 2011 — Dec 2013 Ekonomiskākā versija |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) |
BMW Z4 2011 2.0 20i
Jan 2011 — Dec 2013 Ekonomiskākā versija |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (8) |
BMW Z4 2011 2.0 28i
Jan 2011 — Dec 2013 Ekonomiskākā versija |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) |
BMW Z4 2011 2.0 28i
Jan 2011 — Dec 2013 Ekonomiskākā versija |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (8) |
BMW Z4 2009 2.5 Roadster sDrive23i Jan 2009 — Jan 2013 | 2.5 Benzīns | 204 ZS | 8.5 l/100km | Manuālā (6) |
BMW Z4 2009 2.5 Roadster sDrive23i Jan 2009 — Jan 2013 | 2.5 Benzīns | 204 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (6) |
BMW Z4 2009 3.0 Roadster sDrive30i Jan 2009 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 8.5 l/100km | Manuālā (6) |
BMW Z4 2009 3.0 Roadster sDrive30i Jan 2009 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 258 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (6) |
BMW Z4 2009 3.0 Roadster sDrive35i Jan 2009 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (6) |
BMW Z4 2009 3.0 Roadster sDrive35i Jan 2009 — Jan 2013 | 3.0 Benzīns | 306 ZS | 9.0 l/100km | Automāts (7) |
BMW Z4 2010 3.0 Roadster sDrive35is
Jan 2010 — Jan 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.8 sekundēs |
3.0 Benzīns | 340 ZS | 9.0 l/100km | Automāts (7) |