Hyundai i20 2014 1.4
Hyundai i20 2014 1.4 benzīns apraksts
Hečbeks Hyundai i20 2014 1.4 tika ražots no 2014.gada janvāra līdz 2018.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 100 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 133 Nm (ņūtonmetri) pie 3500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i20 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.7 litri.
Hyundai i20 2014 1.4 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i20 2014 1.4 sasniedz 11.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 184 km/h.
Šī Hyundai i20 2014 1.4 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 740 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 940 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.6 litri uz 100 km, kas ir par 13% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i20 degvielas patēriņš.
Hyundai i20 drošība
Drošības testos Hyundai i20 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Hyundai i20 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 85 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 73 no 100, par gājēju aizsardzību Hyundai i20 saņēmis 79 no 100.
Hyundai i20 drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 64 procenti no 100.
Hyundai i20 2014 1.4 tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i20 1.4 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2014. janvāris ... 2018. decembris | ||
Dzinējs: | 1368 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 100 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 133 NM pie 3500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 184 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 (kombinētais) 9.2 (pilsētā) 5.3 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.04m (garums) 1.73m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | ||
Klīrenss: | 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 326 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1042 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1620 kg |
Hyundai i20 2014 1.4 dzinējs G4LC
Dzinēja tilpums | 1368 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 72 mm |
Virzuļa gājiens | 84 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Hyundai i20 2014 1.4 eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 100 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 133 NM pie 3500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2014 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2017. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Hyundai i30 Kia RIO |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i20 hečbeka [2014 - 2018] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i20 2016 1.0 T-GDI
Jan 2016 — Dec 2018 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 100 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2016 1.0 T-GDI
Jan 2016 — Dec 2018 Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.2 sekundēs |
1.0 Benzīns | 120 ZS | 4.6 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2014 1.1 CRDi Jan 2014 — Jan 2018 | 1.1 Dīzelis | 75 ZS | 3.2 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2014 1.2
Jan 2014 — Jan 2018 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.2 Benzīns | 75 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2014 1.2 | 1.2 Benzīns | 84 ZS | - | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2014 1.4 | 1.4 Benzīns | 100 ZS | - | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2014 1.4
Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
1.4 Benzīns | 100 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i20 2014 1.4 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (90 ZS) |
1.4 Dīzelis | 90 ZS | - | Manuālā (6) |